جلیلی و بذرپاش برای اجماع ثبت نام نکردند/ آغاز تبلیغات بعد از تعیین صلاحیت کاندیداها

گروه سیاسی- دکتر ولی اسماعیلی عضو شاخص جمنا (جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی) در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز در خصوص ثبت نام کاندیداهای این جبهه گفت: ثبت نام دقیقا بر اساس برنامه ریزی شورای مرکزی انجام گرفت و انشالله بعد از تعیین قطعی صلاحیت ها نحو ورود کاندیدای ها به چگونگی تبلیغات که از مهمترین کارها به لحاظ پیچیدگی و مدیریت نیروها می باشد، آغاز خواهد شد .

وی در مورد کاندیدای نهایی جمنا اظها ر داشت: ما تمام سعی خود را خواهیم که تبلیغات در ستاد های استانی در جهت هم افزایی آرا صورت گیرد و از هر گونه اقدام که موجب تفرق آراء شود، جلوگیری خواهیم کرد. 

عضو شاخص جمنا (جبهه مردمی نیروی انقلاب اسلامی) با اشاره به تعیین سازکار برای اعلام کاندیدای نهایی تصریح کرد: بعد از نظر سنجی نهایی که از الان تمام ساز و کار آن در حال آماده شدن است، نتیجه نهایی به شورای مرکزی اعلام و اعضا محترم برابر میثاق و جلساتی که با دوستان داشته اند، کاندیدای نهایی را اعلام نمایند.

دکتر اسماعیلی اضافه کرد: در حال حاضر هر گونه اسامی مطرح در رسانه ها فقط گمانه زنی است.

به گفته وی تاکنون جمنا با تصمیم مجمع عمومی و هیات مرکزی در برنامه های خود موفق بوده است.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان مجلس هشتم همچنین با اشاره به ثبت نام نکردن مهرداد بذر پاش و سعید جلیلی، این حرکت را در راستای کمک به نیروهای مردمی انقلاب دانست.

به گفته دکتر اسماعیلی اتحاد و انسجام نیروهای دلسوز اصولگرایان در این دوره انتخابات ریاست جمهوری را بی سابقه و بی نظیر توصیف کرد.

وی در خصوص چگونگی تشکیل ستاد کاندیداها جمنا اظهار داشت این موضوع بعد از تعیین قطعی نظر شورای نگهبان مشخص خواهد شد.

شورای مرکزی جمنا در دومین مجمع خود که روز پنج شنبه 17 فروردین برگزار شد، تصمیم گرفت تا پنج نامزد این تشکل در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند و بعد از تبلیغات و نظر سنجی، هر نامزد که بیشترین آراء را داشت، در صحنه باقی بماند و بقیه به نفع وی انصراف دهند.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، مهرداد بذرپاش، محمدباقر قالیباف و حمیدرضا حاجی بابایی پنج کاندیدای مذکور هستند که بذرپاش هم قبل از ثبت نام منصرف شد.