روحانی به التماس کردن افتاد/ ناامیدی برای رای آوردن

گروه سیاسی- حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به کاندیداتوری اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آقای جهانگیری یک کاندیدای پوششی است و شاید به این دلیل کاندیدا شده که اگر روحانی رد صلاحیت شد و یا از رقابت انتخاباتی انصراف داد، جهانگیری در صحنه باشد.

وی افزود: سخنان روحانی بخصوص سخنان روز جمعه وی پر از اضطراب و استرس بود و وی ملتمسانه از مردم خواست تا به وی رای دهند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به این جمله روحانی مبنی بر اینکه هووی برجام نمی توانند نگهدار برجام باشند، گفت: هر فردی به غیر از روحانی رئیس جمهور شود، اگر برجام به نفع کشور باشد آنرا حفظ می کند. همانطور که دولت جدید آمریکا وقتی که دید برجام به نفع آنهاست، آنرا حفظ کردند.

حاجی دلیگانی افزود: ولی اگر برجام اشکالاتی داشته باشد باید ایرادات آن رفع شود. یعنی اگر دولت عوض شود و طبق نظر کارشناسان، برجام خلاف منافع ملی باشد، باید اشکالش رفع گردد و اگر دارای نکات قوتی باشد که ما سراغ نداریم، آنرا حفظ خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بهتر است روحانی نگران آینده کشور نباشد چرا که هر کس به غیر از وی، رئیس جمهور شود، حافظ منافع ملی خواهد بود.

نماینده شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به توصیف های روحانی از برجام از جمله باران رحمت گفت: ما جز باران اسیدی و آلوده کننده در کشور، چیزی ندیدیم.

حاجی دلیگانی افزود: آنچه از آسمان برجام بارید، ذلت و از دست دان دستاوردهای هسته ای بود که دانشمندان جوان کشور با خون خود بدست آورده بودند.