جلسات ویژه مقام معظم رهبری در مورد آسیب های اجتماعی

سلمان خدادادی رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بر حل آسیب‌های اجتماعی، گفت: مقام معظم رهبری هر شش ماه به منظور بررسی و حل آسیب‌های اجتماعی جلساتی را با سران سه قوه و برخی از وزرا و مسئولان برگزار می‌کنند.

وی با بیان اینکه در همین راستا کمیسیون اجتماعی مجلس ماموریت دارد تا آسیب‌های اجتماعی را بررسی کرده و هر 6 ماه گزارشی را به مقام معظم رهبری ارائه دهد، تصریح کرد: این کمیسیون برای تهیه این گزارش هر یک ماه جلساتی را با دستگاه‌های ذی‌ربط برگزار می‌کند تا آسیب‌های اجتماعی را در کل کشور بررسی و راه‌کارهای مورد نیاز را در گزارش ارائه دهد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس عنوان کرد: به منظور بررسی و حل آسیب‌های اجتماعی بین کمیسیون اجتماعی و سایر دستگاه‌های ذیربط وحدت رویه خوبی ایجاد شده‌ است.

خدادادی تصریح کرد: قرار است طی چند روز آینده گزارش شش ماه کمیسیون اجتماعی درباره آسیب‌های اجتماعی را با حضور وزرای سه‌گانه و برخی از وزرا و مسئولان به مقام معظم رهبری ارائه شود.

نماینده مردم ملکان در مجلس درباره محورهای گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار داشت: این گزارش درباره 5 محور اصلی آسیب‌های اجتماعی یعنی، طلاق، اعتیاد، بیکاری، حاشیه‌نشینی و مفاسد اخلاقی است که در این گزارش راه‌کارهایی برای حل این پنج محور آسیب‌های اجتماعی ارائه شده است.