آمادگی قالیباف برای پاسخگویی به عملکردش

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به دومین مناظره کاندیداهای ریاست‌جمهوری گفت: آقایان روحانی و جهانگیری در مناظره دیروز چیزی برای ارائه نداشتند و اگر اینگونه بودو نیاز به خواندن متن نبود و اگر چیزی برای ارائه داشتند، آورده‌های خود را به صورت بداهه ارائه می‌کردند.

وی افزود: اینکه آقای جهانگیری متنی را در قالب برخی انتظارات برای آینده تنظیم کند نشان‌دهنده این است که در چهار سال گذشته کاری انجام نشده و می‌خواهد برای چهار سال آینده قول و وعده بدهد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مردم برای قول کاندیداهای جدید با توجه به گذشته آنها تا اندازه‌ای حساب باز می‌کنند، اما کسی که چهار سال دولت دراختیارش بوده و چیزی برای ارائه ندارد و باز هم قول می‌دهد، قول‌های آنها برای مردم پذیرفتنی نیست.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: ورزیدگی، صداقت و سلامت و استحکام صحبت‌های آقای رئیسی در مناظره دیروز مشهود بود، براساس شایستگی و توانمندی مطالبی را مطرح کرد و این بیانات نشان‌دهنده آن بود که برای خدمت به مردم مصمم است. آقای قالیباف نیز در مناظره دیروز نشان داد که برای پاسخگویی نسبت به عملکرد خود در گذشته آماده است و برای آینده هم در عرصه روابط بین‌الملل و هم در عرصه داخلی امیدوار است.

وی در پایان گفت: آنچه که در مناظره دیروز اتفاق افتاد، غلبه وزنه جریان انقلابی و به بیانی اصولگرایان نسبت به طرف مقابل بود.