فرصت چند روزه شورای نگهبان به نامزدهای ریاست جمهوری

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به جلسه صبح امروز این شورا با نمایندگان ستادهای انتخاباتی داوطلبان ریاست‌جمهوری، اظهار داشت: این جلسه برای هماهنگی بیشتر بین شورای نگهبان و ستادهای انتخاباتی کاندیداها ریاست‌جمهوری برگزار شد.

وی افزود: در 2 دوره گذشته انتخابات ریاست‌جمهوری، نمایندگان کاندیداها در شورای نگهبان حضور داشتند که این موضوع بازتاب خوبی داشته است، در این شرایط هم نمایندگان کاندیداها می‌توانند سریع‌تر مسائل‌شان و موضوعات‌شان را مطرح کنند و هم اگر لازم باشد ما در شورای نگهبان تماس بگیریم، سریع‌تر انجام می‌شود.

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: در شورای نگهبان هم امکانات لازم و کافی برای دسترسی آقایان نمایندگان کاندیداهای ریاست‌جمهوری به اطلاعات و اخبار نظارتی پیش‌بینی شده است.

کدخدایی یادآور شد: باید تا اواسط هفته جاری اسامی نمایندگان داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری به شورای نگهبان معرفی شود تا ما هماهنگی‌های لازم را انجام دهیم.

سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: نمایندگان داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری می‌توانند از صبح روز جمعه 29 اردیبهشت‌ماه (روز اخذ رأی انتخابات) تا پایان کار شمارش آراء در شورای نگهبان حضور داشته باشند.