رئیس جمهور جهادگرا معیشت مردم را متحول می‌کند

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از عوام‌فریبی‌های دولت یازدهم در تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری انتقاد کرد و گفت: مردم انشاء‌الله در انتخابات 29 اردیبهشت فریب شعارهای انتخاباتی برخی جریانات منتسب به دولت را نمی‌خورند و هوشیارانه در انتخابات حضور می‌یابند.

وی افزود: مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم بین دو جریان نیرنگ و فریب و حامی مستضعفان، به جریان فریب و دروغ جواب منفی می‌دهند؛ کسانی که با ناکارآمدی،کابینه ثروتمند و اختلاس‌های فراوان، بر قدرت مسط هستند و نتوانسته‌اند مشکلات مردم را هم حل کنند.

حجت‌الاسلام ذوالنور با بیان اینکه امروز نیازمند تحول برای تغییر در وضع موجود هستیم، اظهار داشت: امروز کسانی در دولت قدرت را به دست دارند که به زندگی اشرافیت عادت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر به وضع موجود راضی باشیم، اوضاع بهتر از این نخواهد شد، بلکه روز به روز رو به وخامت می‌رود که رفاه‌زدگی، ناکارآمدی و تنبلی عاملی است که این مشکلات را برای مردم رقم زده و اینها در مدیران موجود بسیار برجسته است، مردم به دولت رفاه‌زده و تنبل رأی نمی‌دهند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی مجلس اضافه کرد: کسانی که با رویحه انقلابی، جهادی و ارزشی، امروز وارد عرصه شده‌اند، انشاء‌الله می‌توانند تحول مناسبی در وضع معیشت مردم ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام ذوالنور در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌بایست بین دولت میلیاردها و دولتی که حمایت از مستضعفان و محرومان را در سرلوحه‌اش دارد، یکی را انتخاب کنند.