بسیج دانشجویی جور صداوسیما را می‌کشد

مسؤولان بسیج دانشجویی 7 دانشگاه کشور در نامه به علی‌عسکری رئیس سازمان صدا و سیما و قاضی‌زاده هاشمی رئیس کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات اعلام کردند: با توجه به اهمیت شناخت مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری برای انتخاب اصلح و اعتراف مسؤولان ستاد برخی از کاندیداها مبنی بر مهیا نشدن فضایی علمی برای ارائه دقیق برنامه‌ها در روزهای گذشته، به نظر تدارک دیدن چنین فضایی در چند روز مانده به انتخابات بسیار حیاتی و لازم است.

در این نامه آمده است: همچنین اهمیت این موضوع زمانی که مردم با معضلات شدید اقتصادی و بیکاری دست و پنجه نرم می کنند دو چندان می‌شود، چرا که باید در فضایی کاملا علمی و به دور از جنجال و با توجه به نیازهای اصلی کشور، مردم بتوانند سکان دار آینده این مملکت را با عقلانیت انتخاب کنند.

مسؤلان بسیج دانشجویی 7 دانشگاه کشور عنوان کردند: لذا با توجه به درخواست مناظره توسط ستاد آقایان روحانی و رئیسی، پیشنهاد می‌شود که مناظره‌هایی در خصوص موضوعات اصلی کشور مخصوصا موضوع اقتصاد و راهکارهای هر یک از نامزدها برای بهبود وضعیت اقتصاد-و البته این بار با حضور نمایندگان متخصص کاندیداها برگزار شود و به طور زنده از صدا و سیمای جمهوری اسلامی پخش شود؛ که با ایجاد فضایی دقیق‌تر و علمی‌تر انتخاب اصلح را برای مردم تسهیل کند.

در این نامه آمده است: از طرفی لازم به یادآوری نیست که طبق مصوبه اجماعی کمیسیون نظارت بر تبلیغات، صدا و سیما موظف به برگزاری این مناظرات بوده و در چنین شرایطی، عدم برگزاری این مناظرات یقینا تضییع حقوق ملت خواهد بود! پس مورد پیگیری مؤکد ما نیز قرار خواهد گرفت.

در این نامه تاکید شده است: لازم به ذکر است که بسیج دانشجویی پیگیر پاسخ این نامه توسط ستاد هر6 نامزد و همچنین صداوسیما خواهد بود و نتیجه را متعاقبا تا روز دوشنبه 25 اردیبهشت، توسط خبرگزاری‌های رسمی خدمت مردم شریف ایران اعلام خواهد کرد.

در پایان این نامه امده است: بدیهی است که در صورت عدم همکاری صدا و سیما، بسیج دانشجویی برای برگزاری این مناظرات اعلام آمادگی کامل دارد و مناظرات را با حضور نمایندگان متخصص آن دو ستاد مذکور و همچنین سایر نمایندگان کاندیداهایی که اعلام آمادگی کنند، برگزار خواهد کرد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، امین اقرلو

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شهید شریف، سیدمرتضی حسنی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امیرکبیر، علیرضا صفری

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علم و صنعت ایران، سیاوش شفیعی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق(ع)، عزیز صانعی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، مهدی حیدری

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی، حسین کیانی