حمایت خانواده فرمانده ترابری سپاه از رئیسی

 والدین شهیدان صنیع‌خانی و همسر و فرزندان سردار شهید سیدمحمد صنیع‌خانی طی بیانیه‌ای اعلام کردند ما در کنار مردم آگاه، فهیم و انقلابی کشورمان، با ادب و افتخار اعلام می‌کنیم در انتخابات 29 اردیبهشت 1396 محکم و استوار به دولت سرمایه‌دارهای مستضعف‌گریز «نه» می‌گوییم و به دولتی رأی می‌دهیم که کار می‌کند برای کرامت بخشیدن به ایران اسلامی‌مان، رأی خود را به سید مظلوم و با وقار حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با منطق «تغییر به نفع مردم» می‌دهیم.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

روزی جنگ بود و مردان سرزمین‌مان در «وسط میدان» چشم در چشم دشمن دوختند و بعد از هشت سال یاغی‌گری دشمن، او و همه متحدانش را سرجایشان نشاندند.

فرزندان این سرزمین و پدران ما ایستاده خون دادند، تا ما امروز در سایه امنیت، دوشادوش ولایت بر سر آرمان‌هایمان بایستیم. زمان، پیروزی ما، در امتحان جنگ را به رخ جهانیان کشید و حالا ما با ایستادگی‌مان نشان می‌دهیم، زمان ما را با خود نخواهد برد و هیچگاه به دشمن لبخند نمی‌زنیم.

حال دوباره گاه امتحان رسیده که هر روزش سخت‌تر و پیچیده‌تر از دیروز است؛ در روز و روزگاری که فتنه و آشوب در کوچه پس کوچه‌هایمان، در همسایگی‌مان و حتی در برخی نزدیکانمان خانه کرده. اما این دیار ولایت عشق است و ما پای این ولایت عاشقانه ایستاده‌ایم؛ ایستاده‌ایم در برابر فتنه‌های شهری و خانگی.

ما خانواده شهیدان صنیع‌خانی، در کنار مردم آگاه، فهیم و انقلابی کشورمان، با ادب و افتخار اعلام می‌کنیم در انتخابات 29 اردیبهشت 1396 محکم و استوار به دولت سرمایه‌دارهای مستضعف‌گریز «نه» می‌گوییم و به دولتی رأی می‌دهیم که کار می‌کند برای کرامت بخشیدن به ایران اسلامی‌مان، رأی خود را به سید مظلوم و با وقار حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، با منطق «تغییر به نفع مردم» می‌دهیم.

و العاقبه للمتقین

والدین شهیدان صنیع‌خانی و همسر و فرزندان سردار شهید سیدمحمد صنیع‌خانی