حمایت اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم از رئیسی

جمعی از اساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم طی بیانیه‌ای اعلام کردند: انشالله با انتخاب شایسته حضرت حجه الاسلام و المسلمین رییسی و همراهی آقای دکتر قالیباف ،و در ظل رهبری های حکیمانه رهبر حکیم انقلاب حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ،شاهد تحولات بنیادین در عرصه‌های اقتصادی ،فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی باشیم .

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

تعاونوا علی البر و التقوی و لاتعاونوا علی الاثم و العدوان

بی شک تلاش در راه تحقق اهداف بلند اسلام و انقلاب نیاز به همکاری و از خودگذشتگی دارد و بدون تعاون و تعامل، نمی توان اهداف بزرگ را محقق ساخت.

در این باره همواره مردان رهی بودند که در عین صلاحیت ، صلابت و اقتدار با از خودگذشتگی و فداکاری ،جبهه حق را تقویت کرده اند.

اقای دکتر قالیباف که به حق از سرداران و مدیران لایق،شجاع ،کارآزموده و مرد میدان های سخت و یادگار دوران جبهه و شهادت است، همیشه با تمام توان و تلاش در راه انقلاب ،تلاشهای مجاهدانه و خستگی ناپذیر داشته و خستگی و ضعف و سستی و فتور، برای او بی معنی بوده است.

او که در زمان جوانی در سمت فرماندهی جبهه های حق علیه باطل بود و بعد در فرماندهی مقتدرانه نیروی انتظامی موجب افزایش امنیت و اقتدار کشور شده بود و بعد هم در مدیریت شهری کلان شهر تهران ، بسان یک رزمنده و مجاهد پرانرژی و فعال و با مدیریتی جهادی مشغول خدمت بوده و منشا خدمات بسیار فراوان و فراموش نشدنی شده است.

او در عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1396مردانه گام به میدان نهاد و با تمام توان، دغدغه ها و مشکلات مردم و کاستیها و ضعف و فتور دولت مستقر را فریاد کشید.

و بسان یک مجاهد خستگی ناپذیر در برابر تهمتها و فشارها و ناجوانمردی ها ایستادگی کرد و از اهداف انقلابی خود در مبارزه با اقلیتی راحت طلب (به تعبیر خودشان اقلیت./. 4) عقب نشینی نکرد و باعث زنده شدن بارقه های نشاط و امید برای رونق اقتصادی و ایجاد تحول در عرصه مدیریت اجرایی کشور شده است.

اکنون که در روزهای پایانی تبلیغات می باشیم،ایشان ، با رصد کردن اوضاع و شرایط داخلی و خارجی و با در نظر گرفتن مصلحت جامعه و انقلاب در عین آزادگی و با شهامت و اقتدار ،با بیانیه ای بسیار شکوهمند ، و عزت افرین ،مقتدرانه و با سینه ای ستبر و گردنی فراز گرفته ،حمایت قطعی خود را از سیدی ،پاک طینت و مهربان ،سیدی ،از ذریه زهرای اطهر و خادم الرضا (علیه آلاف التحیه والثنا) اعلام کرده است.

این همت و از خود گذشتگی ایشان ریشه در فرهنگ ایثار و شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر دارد که در میدانهای نبرد حق علیه باطل تحت زعامت و رهبری خمینی کبیر به طور عملی فرا گرفته است.

باری، ملت ایران مجاهدتها و تلاشهای گذشته شما ،و این اعلام کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، برای پیروزی بر لشکر بیکاری و رکود و برون رفت از وضع نامناسب کنونی را فراموش نخواهند کرد.

انشالله و به یاری حضرت حق تعالی و با عنایات حضرات معصومین بخصوص حضرت ثامن اللحجج (علیهم السلام) حضرت حجه الاسلام والمسلمین رییسی با همراهی اقای دکتر قالیباف ،سکان مدیریت اجرایی کشور را در دست خواهند گرفت و فصلی جدید، همراه با تلاشی مجدانه و جهادی و انقلابی برای حل مشکلات کشور چون شهیدان رجایی و باهنر ،رقم خواهند زد.

در پایان، همه ملت ایران را به شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری 1396 دعوت می کنیم و انشالله با انتخاب شایسته حضرت حجه الاسلام و المسلمین رییسی و همراهی اقای دکتر قالیباف ،و در ظل رهبری های حکیمانه رهبر حکیم انقلاب حضرت آیه الله العظمی امام خامنه ای ،شاهد تحولات بنیادین در عرصهای اقتصادی ،فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی باشیم.

و ما النصر الا من عندالله ،و ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

از طرف جمعی ازاساتید، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم