نتایج‌ انتخابات شوراهای شهر و روستا در خراسان جنوبی

نتایج انتخابات پنجمین دوره شوراهای شهر و روستای شهرستان‌های مختلف استان خراسان جنوبی به شرح زیر است:‌

بیرجند:‌ نتایج به دست آمده از شمارش آرا تا این لحظه در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر بیرجند به ترتیب ابراهیم تقی زاده ،محمد علی طاهری، حجت الاسلام عبدالرزاق، زهره موهبتی ، فاطمه زهرا هلال بیرجند، رضا حسنی صفت، میری، محمودی راد و مرتضی یزدان شناس است.

سرایان: رضا سیف الهی با سه هزار و ۲۸۸ رای نفر اول انتخابات شورای شهر سرایان شد.مهدی عظیمی با سه هزار و ۱۲۲ رای، محمد علی اصغری  با دو هزار و ۷۳۸ رای، جواد فنایی با دو هزار و ۲۶۴ رای و سید حسن آسال با دو هزار و ۲۱۶ رای به شورای شهر سرایان راه یافتند.

نهبندان: غلامرضا ساربان  با 3 هزار و 464 رای ، فرشته رشیدنژاد با 3 هزار و 194 رأی ، رضا فرزان با 2 هزار و 938 رأی ، محمدرضا هاشمی با 2 هزار و 542 رأی ، زین العابدین اکبری با 2 هزار و 438 رأی، محمد کوچکزایی با 2 هزار و 418 رأی و مهدی جعفری با 2 هزار و 185 رأی منتخبین مردم شهر نهبندان برای اعضای اصلی و علی البدل پنجمین دوره  شورای اسلامی شهر نهبندان هستند.

خوسف: صالحی با یک هزار و 349 رأی، مظلومی با یک هزار و 258 رأی،  خدابخشی با 952 رأی به ترتیب منتخبان دیگر مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر خوسف هستند. رحیمی با  785 رأی، نخعی با 737  و کریمی با 643 نیز از دیگر منتخبان مردم در انتخابات شورای اسلامی شهر خوسف هستند.

قاین: در این دوره از انتخابات آقاین محمد قرائی، محسن فلکی، سعید شهرستانی، محسن طالبی و علی برنا به ترتیب بیشترین آمار رای این شهرستان را کسب کردند.