اسرائیل کارخانه‌های سلاح ایران برای حزب‌الله لبنان را تحمل نخواهد کرد

 پایگاه صهیونیستی هاآرتص به نقل از مقامات ارشد این رژیم مدعی شد که اسرائیل از طریق کشورهای اروپایی به ایران پیام داده که کارخانه‎های تولید سلاح حزب الله در لبنان را تحمل نخواهد کرد.

 

هاآرتص مدعی است: دیپلمات‌های اروپایی گزارش داده‌اند که اسرائیل تأکید کرده است کارخانه‌های سلاح ایران برای حزب‌الله لبنان را تحمل نخواهد کرد.

 

این پایگاه صهیونیستی در ادامه افزود: یکی از مقامات ارشد اسرائیل این خبر را تأیید و خاطر نشان کرده است که این رژیم این مسئله را برای کشورهای اروپایی شفاف‌سازی کرده که حمایت ایران از حزب‌الله موضوعی اساسی است و از نظر اسرائیل این موضوع باید در جوامع بین‌المللی مورد توجه قرار گیرد.

 

یک مقام رژیم صهیونیستی در اظهاراتی ادعا کرد: کارخانه‌های ساخت سلاح ایران در لبنان بر روی بی‌ثباتی این کشور تأثیر خواهد گذاشت.

 

هاآرتص نوشت: روزنامه «الجریده» کویت ماه مارس گزارش داد که ایران برای حزب‌الله لبنان کارخانه ساخت سلاح احداث کرده است و برای سه ماه گذشته این کارخانه از سوی حزب‌الله مدیریت شده است.

 

این پایگاه خبری نوشت: اسرائیل تلاش‌های دیپلماتیک خود برای متوقف کردن اقدامات نظامی حزب‌الله را از طریق کانال‌های خصوصی و رسانه‌ها تشدید کرده است.