تخریب قالیباف تمامی ندارد

گروه سیاسی- کارنامه پربار قالیباف باعث شده اصلاح طلبان در طول سالهای گذشته تا به امروز تخریب وی را در دستور کار خود قرار دهند، اخیرا محمد هاشمی درباره عملکرد شهردار تهران اظهار داشته " قالیباف تهران را  به ۱۰۰ سال قبل برد واگر شهردار آینده بخواهد بر سبک و سیاق آقای قالیباف عمل کند، تهران تا دو سال آینده دیگر قابل سکونت نخواهد بود."

به گزارش افکار نیوز، هر چند دستاورهای قالیباف در توسعه مترو، پل صدر، برج میلاد، خطوط BRT  و ... عملکردی تحولی چشمگیر داشته اما محمد هاشمی با چشم بستن بر روی خدمات قالیباف در تهران می گوید: مدیریت تهران در حضور ۱۲ ساله آقای قالیباف جنبه سیاسی داشته است. در ۱۲ سال گذشته دلال‌ها نقش مهمی را در این مدیریت داشتند. مردم برای گرفتن‌ جوازهای کوچک ماه‌ها و حتی سال‌ها در نوبت بودند. این وضع شهرداری قطعا نمی‌تواند برای تهران ادامه دار باشد.

همچنین از سوی دیگر محسن هاشمی نیز که نفر اول فهرست اصلاح‌طلبان در شورای شهر پنجم تهران شده طی اظهاراتی گفته بخش قابل توجهی از معابر و بزرگراه‌ها، به سیستم بی آر تی اختصاص یافت، این درحالی است که مسافر قابل توجهی در این خطوط جابجا نمی‌شوند و فقط بار ترافیکی را در ساعت پیک تشدید کرده‌اند.

جالب اینجاست اصلاح طلبان و کارگزارانی ها در حالی تخریب قالیباف را در دستور کار خود قرار داده بودند که می دانند مدیریت این شهردار جهادی باعث شده هر کسی در جایگاه شهرداری بنشیند باید کار کند زیرا مردم به خوبی خدمات قالیباف را لمس کرده اند و گویا اصلاح طلبان که تا پیش از سال 84 تقریبا شهرداری را بر عهده داشتند و کارنامه جالبی نیز نداشتند دست به تخریب بزنند تا در آینده نیز اگر نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند به گردن قالیباف بیاندازند!

این استراتژی نخ نمای اصلاح طلبان در حالی در دستور کار قرار گرفته که سیاسی کاری این جریان بر کسی پوشیده نیست، مانند اوضاع و احوال این روزهای انتخاب شهردار و لابی گری هایی که صورت می گیرد.