دیدار فراکسیون امید با روحانی

الیاس حضرتی عضو فراکسیون امید از برگزاری دیدار تعدادی از اعضای فراکسیون متبوع خود با رئیس جمهور طی امشب خبر داد.

وی ادامه داد: اعضای فراکسیون در این نشست ضمن تبریک به حجت الاسلام روحانی به دلیل انتخاب مجدد، برای وی آرزوی موفقیت کردند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر تصریح کرد: در ادامه جلسه گزارشی از فعالیت های دوران انتخابات و ستادهای انتخاباتی نمایندگان و اقوام به رئیس جمهور داده شد.

حضرتی اظهار داشت: ما در تمام سخنان خود تاکید کردیم که به دنبال سهم خواهی و شخص خاصی در کابینه دوازدهم نیستیم بلکه به دنبال تشکیل یک کابینه کارآمد هستیم؛ کابینه کارآمدی که بتواند پاسخگوی مطالبات مردم و نیازهای کشور باشد.

درخواست از روحانی برای تعامل بیشتر با نمایندگان و احزاب

عضو کمیته تعامل بررسی وزرا تاکید کرد: فراکسیون امید از رئیس جمهور خواست که کابینه دوازدهم متشکل از افرادی با انگیزه قوی برای خدمت، تخصص و توانایی کافی و همچنین برخوردار از سلامت و انرژی خوب سنی باشد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر بیان داشت: در جلسه امشب از روحانی خواسته شد تا تعاملش را با فراکسیون ها، احزاب، رسانه ها و ... بیشتر کرده و خود را محدود و محصور به چند نفر از اعضای دفتر نکند.

حضرتی با اشاره به اعضای حاضر در جلسه امشب خاطرنشان کرد: عارف رئیس فراکسیون امید، مطهری نایب رئیس دوم مجلس، تابش، کواکبیان، وکیلی، حسین زاده، خانم سعیدی و صادقی به همراه بنده در این نشست حضور داشتیم.