خون مطهر شهید حججی و دیگر شهدا، پیروزی‌های راهبردی را رقم خواهند زد

«عدنان محمود»، سفیر سوریه در تهران تاکید کرد که جنایت خون‌بار تشکیلات تروریستی داعش در حق «شهید محسن حججی» در مرز سوریه و عراق ادامه پرونده سیاه جنایت‌ها و کشتارهای وحشیانه تشکیلات تروریستی تکفیری در سوریه، عراق و منطقه است.

عدنان محمود مسئولیت این جنایت وحشیانه و ددمنشانه را متوجه حامیان تروریسم تکفیری در ایالات متحده، غرب و مزدوران آنان در منطقه که از لحاظ مادی و فکری تروریست‌های تکفیری را در راستای تحقق نقشه‌‌های خود برای تخریب و تجزیه منطقه در خدمت به رژیم صهیونیستی شکل داده‌اند، می‌داند.

سفیر سوریه افزود: دستاوردهای بزرگ راهبردی جبهه مقاومت و هم‌پیمانان آن در شکست تشکیلات تروریستی - تکفیری در سوریه، عراق و عرسال در آینده تا از بین بردن کامل تروریسم و شکست نقشه‌های حامیان آنان در کل سرزمین سوریه و منطقه با شدت تمام، ادامه خواهند یافت.

عدنان محمود خاطرنشان کرد که خون‌های مطهر شهید محسن حججی و دیگر شهدا، پیروزی‌های راهبردی‌ای را علیه تروریسم تکفیری رقم خواهند زد و بر اعتقاد،‌ اراده و عزم ملت‌های منطقه تا ریشه‌کن کردن تروریسم تکفیری و بازگرداندن امنیت و ثبات به منطقه می‌افزایند.

سفیر سوریه در تهران صمیمانه‌ترین مراتب تبریک و تسلیت خود را به خانواده شهید محسن حججی و ملت برادر ایران و رهبری حکیم آن، ابراز داشته و تاکید نمود که نام این شهید با حروف نورانی در وجدان ملت خود و دیگر ملت‌های منطقه و همه انسانیت زنده خواهد ماند.