نتیجه معکوس داعش از انتشار عکس شهید حججی

عوض حیدرپور عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه انتشار عکس اسارت و شهادت شهید حججی توسط داعش موجب شد تا یک بار دیگر موج نفرت علیه آنها در جهان برانگیخته شود، اظهار داشت: داعش فکر می‌کرد که با انتشار یک تصویر این چنینی از رزمندگان اسلام، نیروهای خط مقاومت کوتاه می‌آیند ولی پس از انتشار این عکس دیدیم علاقه‌مندی‌ها به اعزام در سوریه افزایش یافته و داعش نتیجه معکوس گرفته است.

استاد دانشگاه دافوس با اشاره به اینکه تمام عشق و علاقه شهید حججی این بود که مانند امام حسین(ع) به شهادت برسد، اظهار داشت: وقتی  وی را اسیر کردند و به شهادت رساندند، دوستان او اصرار داشتند که مبادا موجی درست شود و سبب تعصب خانواده شهید حججی شود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس، تصریح کرد: ولی دیدیم که مسیر شهادت وی به گونه‌ای باز می‌شود که این حادثه عالم‌گیر شده و موج این شهادت دنیا را فرا می‌گیرد و با این عکسی که منتشر شد یک بار دیگر موج نفرت در جهان علیه داعش برانگیخته شد.

حیدرپور با اشاره به اینکه خون امام حسین(ع) توانسته پس از گذشت 1400 سال اسلام را زنده نگه دارد، تصریح کرد: خون ریخته شده شهید حججی هم سبب می‌شود مسیر امام حسین(ع) مستدام‌تر ادامه یابد.