پایان مأموریت شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان

اسماعیل دوستی عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره درخواست برخی اصلاح‌طلبان برای تغییر در جریان اصلاحات، اظهار داشت: انتخاب رویه اعتدالی برای هر جریانی مناسب است و موجب می‌شود آن جریان ضرر کمتری ببیند.

وی ادامه داد: بعد از گذشت 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی اتخاذ رویکرد افراط و تفریط راهگشا نیست، باید جریان‌ها از جمله اصلاح‌طلبان به سمت اعتدال حرکت کنند.

دوستی با بیان اینکه کشور با شعارهای تند برخی اصلاح‌طلبان به عقب افتاد، تاکید کرد: متاسفانه همان عده هنوز در فضای افراطی گذشته باقی مانده‌اند و اگر همین روش ر ا ادامه دهند، ضرر می کنند.

پایان مأموریت شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان

دوستی درباره اینکه  شورای عالی سیاستگذاری کمیته‌ای برای ایجاد تغییرات در این شورا تشکیل داده، آیا پیشنهادی به آن کمیته دارید، گفت: با اتمام انتخابات ماموریت شورای عالی سیاستگذاری پایان یافته است، باید بزرگان اصلاحات فکری اساسی کنند و در کنار  توجه ویژه‌ به احزاب ، سازوکاری بهتر از شورای فعلی در نظر بگیرند.

احیای معاونت اقتصادی نشان می‌دهد اولویت روحانی اقتصاد است

عضو چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران، درباره احیای معاونت اقتصادی در دولت، بیان کرد: احیای معاونت اقتصادی نشان می‌دهد که روحانی اولویت اصلی خود را مسائل  اقتصادی  قرار داده است و می‌خواهد از همه نخبگان اقتصادی که با وی هماهنگ هستند، استفاده کند.

وی خاطر نشان کرد:  تیم اقتصادی دولت با حضور افرادی همچون نیلی، نوبخت، نهاوندیان، جهانگیری و کرباسیان هماهنگ‌تر از گذشته شده است و می‌تواند اقتصاد کشور را از بن‌بست خارج کند.