بازدید از مراکز نظامی ایران در برجام نیست

پرویز سروری درباره اظهارات آمانو مبنی بربازدید از مراکز نظامی و غیرنظامی ایران اظهارکرد: جالبست گویا جای متهم و مدعی عوض شده است.

وی ادامه داد: آن‌ها به تعهداتشان در برجام پایبند نبودند و نقض عهد کردند. طبق گزارشات آژانس بین المللی انرژی اتمی، ایران به همه تعهداتش در برجام عمل کرده، ولی حالا بجای اینکه ما طلبکار باشیم آن‌ها طلبکار شده اندو به جای اینکه ما از آن‌ها سوال کنیم آن‌ها می‌خواهند از ما سوال کنند.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: بجای اینکه ایران مدعی باشد ما را در جایگاه متهم قرار داده اند، این جزو عجایب روزگار است و نشان می‌دهد آن‌ها دنبال انجام دادن تعهداتشان نیستند و با این بهانه‌ها دنبال فرار به جلو هستند.

 
سروری با بیان اینکه در هیچ کجای برجام توافقی برای بازدید از مراکز نظامی ایران صورت نگرفته، اضافه کرد: در زمان اجرای برجام، هیئت ایرانی تاکید کرده بود به بازرسان آژانس انرژی اتمی اجازه داده نمی‌شود تا جاسوسان آمریکا و رژیم صهیونیستی تحت عنوان ماموران این آژانس بتوانند اطلاعات نظامی ما را به کشور خود ببرند. با توجه به اینکه سابقه بدی هم ازآن‌ها در ذهن داریم که اطلاعات مان را به دشمنان ما داده اند.