آمریکا به شدت تحت لابی‌ صهیونیستی است

صدرالحسینی کارشناس سیاست خارجی و مسائل غرب آسیا اظهار کرد: باید اظهار تأسف کرد ترامپ در یک مجمع جهانی که قرار بود آنجا از صلح، دوستی و همزیستی مسالمت آمیز و نکات وحدت آفرین صحبت شود با خشونت تمام از بعضی از اقوام و کشورها نام برد و بدین شکل خشونت طلبی را در یک مجمع بین المللی گسترش داد.

وی در ادامه افزود: ترامپ  حتی نسبت به مسلمانان مردم کشورش هم  رحم نکرد و  خط‌کشی‌هایی را بین مسلمانان و غیرمسلمانان کشور خودش هم ایجاد کرد.

صدرالحسینی تصریح کرد: به نظر می‌رسد با توجه به فعالیت گسترده و جمعیت چشم‌گیر مسلمانان آمریکا این حرکت به موضوعات تبعیض نژادی در آ‌مریکا دامن خواهد زد و نشان می‌دهد که ترامپ نگاهی تبعیض آ‌میز حتی  به کشور خودش دارد و این برای جهان خطرناک است که کشوری صاحب قدرت از جهت نظامی و دارای سلاح اتمی نگاهی کاملا نژاد پرستانه داشته باشد.

کارشناس سیاست خارجی بیان داشت: در سازمان ملل از ترامپ این انتظار بود که نسبت به موضوعات بین‌المللی، آوارگی مردم فلسطین، آوارگی مردم میانمار، فقر و تبعیضی که در جهات مختلف در دنیا به وجود آمده و همچنین مدیریت غلط کشورهای قدرتمند صحبت کند و نسبت به‌ آنها تذکر دهد  نه اینکه کینه و دشمنی را در جهان پراکنده کند.

وی بیان داشت: ترامپ از یک مجموعه مردمی لبنان(حزب الله) نام برد و آن را در شرایط تروریست معرفی می‌کند که  اگر حزب‌الله نبود هم اکنون یکی از مناطق مهم تروریست‌ها در مرز سوریه و لبنان بود و لبنان مستقلی وجود نداشت و یکی از پایتخت‌های تروریست‌ها ی داعش بود و حزب‌الله با اهدا و ایثار بهترین جوانان خود آرامش را برای مردم مسلمان لبنان و منطقه فراهم کرده است.

صدرالحسینی یادآور شد:‌ ترامپ به شدت تحت تأثیر لابی‌های صهیونیستی به خصوص نشست چند ساعته با نتانیاهو قرار گرفته،از سوی دیگر  همان طور که بسیاری از متفکران، افول آمریکا را پیش بینی کرده‌اند می‌توان با رفتار و عملکرد ترامپ بر روی این نظریه صحه گذاشت.