بزک‌کنندگان آمریکا با سانسور و تحریف همچنان مشغول کارند!

 این روزنامه‌ها خبر مهم محکومیت عضو و مشاور ارشد تیم مذاکره‌کننده در حوزه مالی و بانکی و اقتصادی  به جرم جاسوسی را سانسور کردند و جای آن، عناوین رده چندمی مانند تعلیق عضویت منتخب زرتشتی شورای شهر یزد را در تیتر اول خود گنجاندند.

این روزنامه‌ها همچنین با تحریف واقعیت، مدعی فشار اروپا و غرب به آمریکا برای حفظ واقعیت شده‌اند بدون اینکه توضیح دهند کشورهای اروپایی کدام گام عملی را برای احقاق حقوق تضییع شده و نقض شده ایران در برجام بردارند یا کدام فشار و اعتراض عملی را متوجه آمریکا کرده‌اند؟

به تیتر برخی از این روزنامه‌ها نگاه کنید:

- شرق: هشدار شرکای برجام به آمریکا

- قانون: جهان در تکاپوی ]؟![ حفظ برجام

- ایران: هشدار برجامی جهان به ترامپ

- بهار: با تعامل می‌توان برجام را تحکیم کرد

اما خوشمزه‌تر از همه تیتر فانتزی روزنامه آرمان است که نوشت: «5-1 را جایگزین 5+1 می‌کنیم»!  این در حالی است که 5+1 شامل آلمان به علاوه 5 عضو دارای حق وتو در شورای امنیت (آمریکا و انگلیس و فرانسه و روسیه و چین) می‌شود. و در صورت کم کردن آمریکا از این 6 کشور (5+1) در واقع باید 5 کشور بماند و نه 5-1 که می‌شود 4!!

یادآور می‌شود مقامات 3 کشور فرانسه، انگلیس و آلمان طی هفته‌های اخیر در کنار تأکید حفظ برجام - و بدون اعتراض عملی به عهدشکنی‌های آمریکا - با شانتاژهای آمریکا درباره توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای ایران اعلام همراهی کرده‌اند.