پاسخگویی حجتی به واگذاری اراضی به اشخاص حقیقی و حقوقی در مازندران

گروه سیاسی- علی ادیانی نماینده قائمشهر و سواد کوه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکارنیوز با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از عملکر سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران که در دستور کمیسیون کشاورزی مجلس قرار دارد، گفت: در خصوص عملکرد سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران سوالات و ابهامات زیادی وجود دارد که برای روشن شدن قضایا خواستار تحقیق و تفحص در این زمینه شدم.

وی با بیان اینکه این طرح دارای 10 محور است، افزود: یکی از مهمترین محورهای این تحقیق و تفحص نحوه واگذاری اراضی و مقدار زمین واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی در استان مازندران و بررسی این موضوع با قوانین و مقررات ذیربط است.

نائب رئیس کمیسیون انرژی مجلس افزود: بررسی و تحقیق در خصوص نحوه انتصاب مدیران ستادی و شهرستانها با قوانین و مقررات از سال 92 تا شهریور 96، بررسی عملکرد در حوزه های مالی، اداری، کشاورزی و دامی، وضعیت تولیدات بخش کشاورزی، نوسازی ماشین آلات بخش کشاورزی از دیگر محورهای این تحقیق و تفحص است.

ادیانی با بیان اینکه این تحقیق و تفحص در دستور کار کمیسیون کشاورزی مجلس قرار دارد، گفت: حجتی باید با حضور در کمیسیون کشاورزی مجلس به این محورها پاسخ دهد.

وی تصریح کرد: بعد از پاسخگویی حجتی، کمیسیون کشاورزی مجلس در خصوص انجام یا عدم انجام تحقیق و تفحص مذکور تصمیم گیری خواهند کرد.