روایت رهبر معظم انقلاب از جوانهای مومنی که امام زمان (عج) را خوشحال می‌کنند

 نهم ربیع الاول،  نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است و به عنوان  دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه به شمار می آید.

به همین منظور صفحه اینستاگرام منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب گوشه هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب  در تاریخ ۱۳۸۴/۶/۲۹  با موضوع  مهدویت را منتشر کرد و بر این موضوع تاکید داشت که  جوان‌های مؤمن که در میدان‌های مختلف از خودشان اخلاص و شادابی نشان می دهند، امام زمان (عج) را خوشحال می‌کنند.

این صفحه نوشت:
"جوان‌های مؤمن که در میدان‌های مختلف از خودشان اخلاص و شادابی نشان میدهند، امام زمان (عج) را خوشحال می کنند.
رهبر انقلاب: این جوان‌های مؤمن ما که در میدان‌های مختلف  چه در میدان معنویت و عبادت و معرفت، چه در میدان  کار و تلاش، چه در میدان مبارزه و سیاست، چه در میدان جهاد؛ آن روزی که جهاد مورد احتیاج بود   این‌جور از خودشان اخلاص و شادابی نشان می دهند، امام زمان (سلام‌اللَّه‌علیه) را خرسند و خوشحال می کنند.

این‌که مردم در کشور اسلامی  حالا در کشور مسلمانِ ما تلاش‌شان این است که بر اداره‌ی کشور، بر پیشرفت امور کشور نظارت داشته باشند، تصمیم بگیرند، اقدام کنند، وارد میدان بشوند؛ و میدان را رها نمی کنند که دیگران بیایند و برای آن‌ها تصمیم بگیرند؛ اجازه نمی دهند که امتداد خواست‌های استکباری و استعماری در داخل کشور سرنوشت آن‌ها را معین بکند، امام زمان را خوشحال میکنند؛ امام زمان ناظر است و میبیند.۱۳۸۴/۶/۲۹"