صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد آشوب میان مسلمانان

سیدرضا اکرمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به اقدام اخیر ترامپ مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف اظهار کرد: بدیهی است که در هر زمانی دشمنان اسلام به دنبال مبارزه و پیکار با مسلمانان هستند.

وی افزود: اقدام اخیر ترامپ یکی از مصادیق مبارزه با اسلام است، چرا که بیت‌المقدس یکی از اصلی‌ترین پایگاه‌های مسلمانان جهان است و اسرائیل غاصب و جبار که حدود 70 سال از تأسیس آن می‌گذرد کماکان به دنبال ایجاد فتنه و نزاع است.

اکرمی تصریح کرد: صهیونیست‌ها به دنبال اشتقاق و ایجاد آشوب میان مسلمانان هستند و در نهایت می‌خواهند که به یاری رژیم آ‌مریکا کل فلسطین را در دست بگیرند.

عضو جامعه روحانیت مبارز بیان کرد: طبیعتا ما با این تصمیم ترامپ مانند دیگر تصمیم‌های وی مانند ممنوعیت مهاجرت برای شش کشور مخالفت کرده و با آن به مبارزه خواهیم پرداخت و ترامپ باید بداند که با عکس‌العمل شدید جهان اسلام مواجه خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی وظیفه ما این است که ترامپ را به خاطر اخذ چنین تصمیمی محکوم کرده و جهان اسلام را به مخالفت و مقابله با این مسئله برانگیزیم، به نحوی که ایالات متحده از این کرده خود پشیمان شده و اسرائیل نیز در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام بماند.