تشکر فرمانده کل ارتش از قدردانی وزیر بهداشت

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در پاسخ به نامه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از تلاش‌های بی شائبه وی و همه معاونت‌های آن وزارتخانه قدردانی کرد.

در این نامه خطاب به وزیر بهداشت آمده است: از نامه محبت آمیز جناب عالی در قدردانی از ارتش جمهوری اسلامی ایران صمیمانه تشکر می کنم.

زلزله غرب کشور اگرچه موجب تاثر، غم و اندوه آحاد ملت شریف ایران و همچنین کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران شد، اما از منظری دیگر یادآور روح همبستگی و همدلی ایران سربلند اسلامی در همدردی و کمک به برادران و خواهران مصیبت دیده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز متالم از درد و رنج مردم غیور و همراه با کاروان عظیم امداد رسانی، به انجام وظیفه ذاتی، انسانی و دینی خود پرداخته و خدای بزرگ را برای این توفیق خدمت رسانی شاکر است.

از همت والای حضرتعالی و تلاش های بی شائبه کارکنان خدوم و شریف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، معاونت درمان آن وزارتخانه، مدیریت اورژانس کشور، دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و سایر دانشگاه های علوم پزشکی که از همان لحظات اولیه به امداد رسانی پرداخته و حماسه آفریدند تشکر می کنم. توفیقات روزافزون شما را از درگاه حضرت احدیت مسئلت می نمایم.