آقاتهرانی: دشمن از ولایت‌پذیری ما می‌ترسد

حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی عصر امروز در سومین همایش فعالان عرصه هیئت‌های مذهبی استان کرمان با اشاره به اینکه ما یک ادعا داریم آن این است که پیامبر اسلام را خاتم انبیا می‌دانیم اظهار داشت: یعنی بعد از ایشان شریعت دیگری نمی‌آید و ائمه اطهار حافظ همین دین هستند.

وی با بیان اینکه این دین برای همه آدمیان بوده تصریح کرد: جامعیت قرآن فراگیر است و هر تشنه‌ای که به قرآن مراجعه کند سیراب بر می‌گردد و با سایر معجزات فرق می‌کند.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه معجزه حضرت موسی با رفتنش از دست رفت اما قرآن کریم مهجزه اسلام حتی بعد از پیامبر هم شفابخش است گفت: هیئت‌ها اصل ترکیبی از اهل‌بیت دارند و به نام امام حسین(ع) چراغشان روشن می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روزی شیعه در اقلیت بود خاطرنشان کرد: در این روزگار 30 میلیون جمعیت در یک روز به سمت امام حسین(ع) در اربعین می‌روند و شاید به زیارت هم نرسند اما برای یک سلام دادن می‌روند.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با اشاره به اینکه هر چیز مثبتی که ما شیعیان داریم از اهل‌بیت(ع) است گفت: شیعه شجاعت، نترسیدن، مردی، ایثار و گذشت را همه از مکتب امام حسین(ع) دارد.

وی با تاکید بر اینکه هیئتی باید بصیرت داشته باشد و گرنه با یک شعار آمدیم و با یک شعار هم رفتنی شدیم افزود: مسئولان باید به فکر مردم باشند و از طرف دیگر نقد درست باید کرد اما باید حواسمان باشد دشمن از هر اقدام ما به نفع خود بهره‌برداری نکند.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه فتنه‌ها در پیش است تصریح کرد: اگر ولی تنها در ظاهر باشد اما اطاعت از ولی نباشد ولی مانند علی خانه‌نشین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به امر ولی باید در میدان حاضر شد و هیئتی باید اینها را یاد بگیرد افزود: هیئت باید پاتوق اهل‌بیت(ع) باشد و تمام قرارهای ما در هیئت باشد.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی با بیان اینکه آمریکا در مکر از همه بدتر است و از فتنه‌ها نهایت استفاده را کرده و موج سواری می‌کند خاطر نشان کرد: در فتنه 88 هم دشمن سوار بر موج فتنه شد.

وی با اشاره به‌ اینکه در فتنه‌ها باید به مقام ولی مراجعه کرد و در نظرات سیاسی با رهبری هماهنگ شد تصریح کرد: افراد را بر اساس ولایتمداری آنها باید ارزش‌گذاری کرد و باید دید کدام یک از مسئولان مطالبات رهبری را پیگیری و انجام می‌دهد.

دبیر کل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه دشمن از ولایت‌پذیری ما می‌ترسد گفت: هیئت‌ها را باید زنده نگه داشت و در آنها بصیرت‌دهی کرده و مشی اباعبدالله(ع) را در هیئت‌ها ترویج داد.