شیخ نعیم قاسم: ایران پیروز خواهد شد

شیخ نعیم قاسم در سخنان مطبوعاتی خود که ظهر امروز به طور مستقیم از شبکه های عرب زبان پخش شد، گفت: لبنان به مسئله فلسطین توجه و اهتمام دارد و حزب الله از زمان تاسیس خود این تصمیم قاطع را گرفته است که قطب نما، فلسطین است.

وی افزود: راه حل در مقاومت است و انتفاضه بخشی از آن است. ما باید دعوت به مقاومت و انتفاضه کنیم و از آن دفاع کنیم زیرا راه جایگزینی برای آن نیست.

شیخ نعیم قاسم گفت: رژیم اسرائیل همه فلسطین را می خواهد و ما باید وضعیت را زیر نظر داشته باشیم و مقاومت را با چیز دیگری عوض نکنیم زیرا فقط مقاومت است که می تواند دستاورد به ارمغان بیاورد.

وی با تاکید بر لزوم دفن کردن توافقنامه سازش اسلو تصریح کرد: به ملت فلسطن فرصت انتخاب شیوه ها و روش های کار مقاومت را بدهید .

شیخ نعیم قاسم گفت: رسانه ها نباید از بازتاب دادن هرگونه کار مقاوم –هرچند کوچک -غافل شوند.

وی افزود: ما مطمئن هستیم که اسرائیل در برابر حق ملت فلسطین و حق آزادسازی قدس شریف باقی نمی ماند. اشغالگری، استثناء و چیزی غیرمعمول است و صاحبان سرزمین فلسطین، همان اصل و اساس هستند که باقی مانده و خواهند ماند.

شیخ نعیم قاسم با اشاره به اینکه زوال اشغالگری نزدیک است، گفت: کشورهای جهان تروریسم تکفیری را حمایت کردند اما با این وجود، مقاومت منطقه را از تروریسم تکفیری آزاد کرد.

وی گفت: پیروزیهای مقاومت در لبنان و غزه و پیروزیهای محور مقاومت بر داعش را به عنوان گامی در مسیر آزاد سازی فلسطین به شمار آورید.

شیخ نعیم قاسم تصریح کرد: باید به محور مقاومت و در صدر آن جمهوری اسلامی ایران افتخار کرد.

وی افزود: ایران پیروز خواهد شد و همواره در کنار مقاومت خواهد بود. آنها از ما می خواهند که از ایران دور شویم و می خواهند که ما را از حق خویش متفرق کنند.

معاون دبیرکل حزب الله لبنان تاکید کرد: وقتی اسم ایران می آید، هراس و ترس در دل دشمن می افتد.

وی افزود: باید به وحدت محور مقاومت افتخار کنیم تا پیروز شویم.

شیخ نعیم قاسم گفت: باید از حکام عرب بخواهیم که عادی سازی روابط با رژیم اسرائیل را متوقف کنند و سفارتها را ببندند.

وی افزود: حکام عرب با ایستادن در کنار رژیم اسرائیل اشتباه بزرگی مرتکب می شوند.