صهیونیست‌ها آرزوی بی‌ثباتی و سرنگونی ایران را به گور می‌برند

پایگاه اینترنتی رای الیوم با انتشار تحلیل یکی از روزنامه نگاران لبنانی تصریح کرد سرنگون کردن و ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران از آرزو‌های دیرینه اردوگاه صهیونیست‌ها بوده است، اما همواره در این آرزو و رویا با شکست مواجه شده اند.

پایگاه اینترنتی این روزنامه اخیرا در مطلبی به قلم طلال سلمان نویسنده عرب و سردبیر روزنامه السفیر نوشت: دشمنان انقلاب و ایجاد تغییر در دنیای عرب از تظاهراتی که در برخی از شهر‌های ایران به خاطر مطالبات اقتصادی برگزار شد، حمایت کردند و کف و سوت زدند و طولی نکشید که حامیان ناآرامی‌ها در خارج از ایران یا کسانی که تمایل به بهره برداری از این رخداد علیه ایران را داشتند آنرا به زعم خود به «طرحی برای براندازی نظام ایران» تبدیل کردند.

این مقاله نویس تصریح کرد: نکته قابل توجه همگرایی در موضع اعراب تحت سلطه آمریکا و همچنین موضع اسرائیل و آمریکا بود به گونه‌ای که دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نیز محتاطانه عمل نکرد و مشخص شد که تل آویو، واشنگتن، ریاض و متحدانشان در بین شکل دهندگان به این (به اصطلاح) «انقلاب» (اغتشاش)  و بهره‌مندان از آن هستند.  

نویسنده در ادامه تاکید کرد سرنگون کردن انقلاب اسلامی در ایران اوج آرزو‌های اردوگاه صهیونیست‌هاست که متاسفانه برخی کشور‌های عربی با این اردوگاه همنوا و همصدا شده‌اند درحالیکه حرمت برخی از این کشور‌ها به خاطر برچسب اسلامی بودنشان است و برخی نیز به سبب ثروتهایشان مصون مانده‌اند.  

این در حالی است که ما پیشتر شاهد بودیم تحلیلگران راهبردی در خصوص پیشگویی درباره سرنگونی نظام سوریه و همچنین حکومت عراق و نسل کشی ملت یمن و همچنین اوضاع لیبی و تحولات لبنان با یکدیگر رقابت می‌کردند و آنرا در راستای حاکمیت و سلطه اسرائیل برمنطقه بدون هیچ قتل و خونریزی قلمداد می‌کردند.

با وجود این ملاحظه کردیم که این اردوگاه (صهیونیسم)  به انقلاب اسلامی ایران خدمت کرد و تصویری از انقلاب اسلامی ایران به رخ کشید که گویی مرجع اول و آخر مسلمانان، عرب‌ها، فارس ها، افغان ها، پاکستانی‌ها، ترک‌ها و کرد‌هاست.  

نویسنده در ادامه به موضوع سفر احتمالی رئیس جمهور فرانسه به ایران اشاره می‌کند و می‌افزاید حتی دیدیم که «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه بسیار عاقل‌تر از دونالد ترامپ رهبر قانون شکن اردوگاه غرب است و سفرش را به تهران لغو نکرد بلکه آنرا به تعویق انداخت تا مقامات ایران فرصت استقبال از او را پیدا کنند.

این مقاله نویس در پایان افزود: سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله و فرمانده مقاومت اسلامی لبنان نیز از طریق مصاحبه اختصاصی با شبکه «المیادین» بررسی دقیقی درباره پویایی انقلاب اسلامی ایران و ثبات این نظام ارائه کرد و به رژیم صهیونیستی هشدار داد تل آویو هدف آینده خواهد بود و گروه‌های مقاومت فلسطینی را برای متحد شدن با یکدیگر دعوت کرد.