نقره‌کار: بسیاری از دانشجویان بازداشت‌شده فریب خورده‌اند

عبدالحمید نقره‌کار مسئول بسیج اساتید و عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت درباره حواشی ایجاد شده در مورد دانشجویان بازداشت شده در حوادث اخیر گفت: طبق دستورات اسلام و قانون اساسی ایران هر کسی که به سن بلوغ می‌رسد ملزم به عمل به قانون بوده و دانشجو یا استاد دانشگاه بودن زیرپاگذاشتن قانون را توجیه نمی‌کند.

وی ادامه داد: برخورد با متخلفان نیز به نفع آن‌ها بوده زیرا رها شدن آن‌ها به حال خود می‌تواند مجرمان را به انجام جرم‌های بزرگتری ترغیب کرده که ممکن است در چاه ویلی سقوط ‌کنند که رهایی از آن ممکن نباشد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه علم و صنعت ادامه داد: همیشه اسلام بر رافت در قضاوت مجرمان تاکید داشته و تردید نیست که بسیاری از این دانشجویان توسط عوامل نفوذی دشمنان فریب خورده‌اند بر همین اساس در تصمیم‌گیری‌ها باید به این موضوع توجه شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت با بیان اینکه عامل اصلی به وجودآورنده اغتشاشات اخیر نفوذی‌های و دشمنان ایران بودند، یادآور شد: عوامل انتظامی و قضایی کشور نباید کوچکترین اهمال یا کم‌کاری نسبت به برخورد با این افراد داشته باشند و باید اشد مجازات برای آنان درنظر گرفته شود تا همگان بدانند سزای کسانی که قصد سوءاستفاده از مردم و مخصوصا جوانان عزیز را دارند چیست.