تکذیب خودکشی یک نفر در جریان ناآرامی‌های اخیر زنجان

پس از حوادث اخیر در برخی از شهرهای کشور، عناصر رسانه‌ای ضد انقلاب که در حوزه میدانی به موفقیتی دست نیافته بودند، تلاش کردند با انتشار دروغ های زنجیره ای در فضای مجازی، اهداف خود را دنبال کنند.

یکی از روش های عناصر معاند در فضای مجازی، کشته سازی های دروغ از بازداشت شدگان بود، به طوری که به صورت زنجیره ای نام افراد مختلف را در فضای مجازی بویژه توییتر بولد می کردند که فلان شخص در بازداشت های حوادث اخیر در بازداشتگاه فوت کرده است نکته بسیار قابل تامل اینکه برخی افراد مسوول در داخل کشور به بازنشر این دروغ های زنجیره ای می پردازند و صفحات انها در فضای مجازی مملو شده از دروغ های مجازی!

در یکی از همین موارد نام فردی به نام محمد نصیری اهل زنجان در فضای مجازی منتشر شده است که ادعا می شود او در جریان اغتشاشات اخیر در اراک بازداشت و جنازه او تحویل خانواده اش شده است.

 برهمین اساس، حجت الاسلام و المسلمین مظفری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان ضمن تکذیب خبر خودکشی جوانی به نام «محمد نصیری» در جریان ناآرامی‌های اخیر در این استان و عدم تحویل جنازه وی به خانواده‌اش اظهار کرد: این خبر کذب محض است و شخصی با این نام نه در گذشته زندانی بوده و نه در جریان ناآرامی‌های اخیر بازداشت شده است.

وی ضمن هشدار به کسانی که نسبت به انتشار چنین اخبار کذبی اقدام می‌کنند تصریح کرد:  دادستانی وفق قانون با این قبیل اقدامات که موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود برخورد قاطع خواهد کرد و این افراد تحت پیگرد قضایی قرار خواهند گرفت.