برجام یک موضوع تمام شده است

بهروز نعمتی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی درخصوص مذاکره مجدد درمورد برجام گفت: برجام یک موضوع تمام شده است و 5 کشور دیگر طرف مذاکره کننده به این موضوع پایبند هستند.

وی افزود: رئیس جمهور آمریکا بعضا حرف‌های نامربوط می‌زند که به نظر ما این حرف‌ها قابل شنیدن نیست.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: اینکه آمریکایی‌ها به دنبال این باشند که صنایع موشکی ما را تهدید کنند قطعا دولت، ملت و مجلس ایران این اجازه را به آنها نخواهند داد. بحث صنایع موشکی ما یک موضوع جدا از برجام است و با عنوان یک موضع امنیت ملی ما محسوب می‌شود. همانطور که آقای ترامپ در اجلاس داووس مسایلی را به عنوان امنیت ملی آمریکا مطرح کرد.

نعمتی با اشاره به تمدید قانون مادر تحریم‌ها در اول ماه فوریه میلادی علیه ایران خاطرنشان کرد: تحریم‌ها علیه ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها همواره در مقاطع مختلف و با طرق گوناگون تحریم‌هایی را علیه ایران وضع کردند، این موضع جدیدی نیست که بخواهد مطرح شود.

وی در پایان گفت: اصلی‌ترین مولفه قدرت ما مردم ما هستند، در هر مرحله‌ای که آمریکایی‌های سعی داشتند در کشور ما تفرقه و نفاق ایجاد کنند ناکام بودند که نمود عینی وحدت مردم ما را می‌توان در موارد مختلف همچون دفاع مقدس و ... مشاهده کرد. ممکن است در داخل کشور اختلاف سلیقه‌هایی وجود داشت اما در مسائل ملی و بحث وحدت همیشه با هم هستیم.