کیهان:
رجب مزروعی مدت هاست از مبدأ بلژیک، شب نامه هایی را تحت عنوان بیانیه «حزب مشارکت»، «سازمان مجاهدین انقلاب شاخه خارج کشور»، «نمایندگان ادوار مجلس»، «جمعی از جوانان اصلاح طلب» می نویسد و منتشر می کند تا این گونه القا شود که محافل مذکور فعال هستند. حنیف مزروعی پسر وی، در این اضافه کاری ها همکاری می کند و البته اضافه کاری شیفت شب این دو به نگارش مطالبی تحت عنوان «شورای هماهنگی سبز» و با همکاری اردشیر امیرارجمند اختصاص دارد.

سایت نوروز و امروز و کلمه نیز که توسط همین چند نفر تامین محتوا می شود، علی الدوام مطالب خود نگاشتی را به برخی بازداشت شدگان نسبت می دهد که روح خود آنها از ماجرای نگارش مطلب بی خبر است!

خانواده مزروعی(پدر و پسر) روز گذشته نیز بیانیه ای را به اسم سازمان مجاهدین(شاخه خارج کشور) منتشر کرده و نوشتند «اصلاح طلبان در انتخابات فرمایشی نه نامزد می شوند و نه شرکت می کنند. این انتخابات مهندسی شده با نتایج از پیش معین است و سهم هر یک از باندهای حاکمیت در آن مشخص شده و البته به منظور نمایش آزادی و دموکراسی، کرسی های انگشت شماری نیز به برخی افراد مورد اعتماد اختصاص خواهد یافت… در چنین شرایطی، هیچ اصلاح طلب مسئول و متعهدی حاضر نخواهد شد در توجیه خدمت به موکلان خود، بازیگر نمایش دموکراسی دروغینی شود که صحنه گردانان آن از قبل پایان آن را رقم زده اند… سازمان]!؟[اعلام می کند در این شبه انتخابات نه نامزدی دارد و نه به نامزدی رای خواهد داد»!

پیش از این محمد سلامتی اعلام کرد «شاخه سازمان مجاهدین» ارتباطی با این گروه ندارد و بدون هماهنگی با مرکزیت سازمان تشکیل شده است.

مزروعی پس از فرار از کشور به طور خودخوانده عضو سازمانی که نه، رئیس و دبیرکل آن! شده است.
سعيد حجاريان در اوج فعاليت سازمان در دوره اصلاحات اعلام كرده بود كه همه اعضاي اين گروه در يك فولكس قورباغه اي جا مي شوند. البته آن زمان سازمان هنوز شاخه خارج از كشور نداشت اما اكنون ظاهرا چند تا حزب اصلاح طلب در جيب آقاي مزروعي جا شده اند.