بیانیه بسیج اساتید، طلاب و روحانیون به مناسبت دهه فجر

سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون کشور به مناسبت دهه فجر بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُوا ما بِأَنْفُسِهِمْ

خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتى) را تغییر نمى‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند (رعد/۱۱)

وقتی ظلم پنجاه ساله خاندان پهلوی مستضعفین ایران زمین را به ستوه آورد، مردم چون انبار باروتی متراکم شدند ، اما جشن های دوهزار و پانصدساله و جشن فرهنگ شیراز این امت دین مدار را منتظر جرقه ای هدایت گونه نمود.

تذکرات بزرگان دین افاقه نکرد و انفجار نور زمانی صورت پذیرفت که امام راحل حجت بر همگان تمام کرد.

چه روزهای پرشور و معنویتی، ملت مسلمان ایران زمین یکپارچه به عوض ستم پهلوی، عدالت علوی خواستند و در این راه خون بهترین عزیزانشان را هدیه نمودند.

ملت ایران نزدیک به چهل سال است که این ایام را ارج می نهد، تا آنجا که مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) فرمود: هر سال 22بهمن، ملت ایران ضربه‌ای بر دشمنان وارد می‌کند؛ مثل بهمنی بر سر دشمنان و مخالفان فرود می‌آید. (بیانات ۲۸/۱۱/۱۳۹۱)

هجمه های پیاپی رادیوها و شبکه های ماهواره ای طی سال های گذشته در شکستن عزم این ملت راه به جایی نبرد. در حال حاضر نیز شبکه های اجتماعی نوین حمله های ناجوانمردانه خود را چندصد برابر کرده و سرعت عملیات فتنه را به شدت بالابرده اند، اما ملت بصیر و فهیم ایران اسلامی، مقبولیت این نظام ولایی را حتما با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بار دیگر نشان خواهد داد.

ما اساتید، طلاب و روحانیون بسیجی ضمن تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و حمایت همه جانبه از فرمایشات خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای (حفظه الله) ، در راهپیمایی ۲۲ بهمن همگام با سایر اقشار حضور فعال داشته و امت حزب الله را به این حرکت  مقتدرانه دعوت می‌نماییم‌.