آیت‌الله کاظم صدیقی: جهاد امروز برای آبادانی و سازندگی کشور است

آیت‌الله کاظم صدیقی در آستانه بیستم بهمن‌ماه و سالروز عملیات غرورآفرین والفجر 8 و روز حفاظت اطلاعات، در جمع کارکنان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) بیان کرد: نهضت همیشه پیروز، نهضت دین است که شکست در آن راه ندارد و نمونه بارز این امر نیز قیام امام حسین(ع) است.

امام جمعه موقت تهران افزود: امام حسین(ع) جبهه‌ای را برای ما باز کرد که اگر برای خدا به پا خاستید و خون خود را با خدا معامله کردید، بدانید که این چشمه همواره می‌جوشد و پایان ندارد و تشنگان را در طول تاریخ سیراب خواهد کرد.

نایب رئیس شورای مدیریت حوزه علمیه تهران با اشاره به صلابت امام خمینی(ره) در صدر پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: وقتی برای خدا به پا خیزید، چه کشته شوید و چه موفق شوید، پیروز هستید و نقد، دشمنی و شعار دیگران در استقامت و صلابت شما هیچ تأثیری نخواهد داشت.

مؤسس و تولیت حوزه علمیه امام خمینی(ره) با اشاره به سنگ‌اندازی‌ها در مسیر توسعه کشور گفت: شما در قرارگاه با تمام تنگناها، تنگ‌نظری‌ها و کارشکنی‌ها و فشارها کارهایی کرده‌اید که شبه‌معجزه است و منتظر نباشید مسئولی از شما تشکر کند، چون خداوند تمام این امور را نظاره‌گر است و پیروزی در برابر این همه دشمنی‌ها دلیل بر «مردانگی» شماست.

وی بیان کرد: همه صحبت امام خمینی(ره) این بود که در سازندگی کشور به استقلال برسیم و شما با قدم گذاشتن در این راه کارهای بزرگی کرده‌اید که مهم‌ترین ویژگی این اقدامات بازدارندگی آن است و اهمیت آن کمتر از ساخت موشک نیست.

آیت‌الله صدیقی در پایان گفت: فتح‌الفتوح، غلبه بر نفس اماره است و اگر کار برای خدا باشد و در آن استقامت داشته باشید، تنگناها برای شما باز خواهد شد.