سرلشکر صفوی از توطئه‌ جدید آمریکایی‌ها گفت

سردار سرلشکر سید‌یحیی رحیم‌صفوی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان اصفهانی اظهار داشت: شما مردم اصفهان با حضور آگاهانه خود بار دیگر حرکت عدالت خواهی، انقلابی‌گری، گفتمان ضد ظلم، فساد و تبعیض و استکباری را در مقیاسی، ملی، منطقه‌ای و جهانی برافراشتید.

وی افزود: مردم اصفهان با حضور تعیین کننده خود قلب امام زمان (عج) و ارواح شهیدان را شاد کرده و پاسخ محکمی به یاوه‌گویی بیگانگان در این اغتشاشات اخیر دادند.

دستیار و مشاور عالی مقام معظم رهبری گفت: این راهپیمایی عظیم میلیونی در چند صد نقطه کشور نمایش اقتدار ملی، انسجام سیاسی و تجلی اراده الهی و بلوغ فکری، سیاسی، اجتماعی و غیرت دینی مردم عزیز ایران است.

وی تأکید کرد: پیام حضور جهانی شما جوانان، مردان و زنان اصفهانی آن است که عملیات روانی و جنگ مجازی در این اغتشاشات اخیر نتوانسته بین ملت، مسئولان، حکومت و قوای سه‌گانه شکاف ایجاد کند و به برکت اهل بیت (س) مردم ما با حمایت از ارکان نظام، رهبری و قوای سه‌گانه و به برکت حضرت بقیه‌الله (عج) ایرانی پیشرفته، قدرتمند و آباد را خواهند ساخت.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه مادران شهدا همچنان به صورت انقلابی در صحنه هستند، گفت: انقلاب اسلامی شما مردم به رهبری حضرت امام (ره) در شرایطی به سر می‌برد که جهان با سرعت در حال تغییر و تحول سیاسی، اقتصادی، تکنولوژی و فناوری است؛ بنیادی‌ترین اصل در نظام هستی و سرشت جهانی عامل حرکت، زمان و فطرت است.

منحنی عمر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها روز به روز رو به افول می‌رود

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا بیان کرد: با گذشت ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ما قوی‌تر شده‌ایم یا دشمنان ما قوی‌تر شده‌اند؟ آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و برخی از دشمنان حقیر ما در جنوب خلیج فارس در چه وضعیتی هستند؟ قول می‌دهم منحنی عمر صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها روز به روز رو به افول رفته و منحنی جمهوری اسلامی رو به صعود می‌رود.

شما شاهد عهدشکنی آمریکایی‌ها دربرجام بودید

وی با اشاره به سرنگونی هواپیمای اف ۱۶ رژیم صهیونیستی در روز‌های گذشته توسط پدافند سوریه، گفت: شما شاهد شکست ائتلاف آمریکایی و عربی که طی ۸۳ ماه گذشته با تجهیز صد‌ها هزار تروریست تکفیری در عراق و سوریه بودند، بودید یا خیر؟ آیا آمریکایی‌ها در تک قطبی‌سازی قدرت جهانی ناکام نشدند؟ آیا آمریکایی‌ها در ۳۹ سال گذشته که می‌خواستد انقلاب را سرنگون کنند شکست نخوردند؟ شما شاهد عهدشکنی آمریکایی‌ها دربرجام بودید.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه گفتمان انقلاب اسلامی سبب بیداری ملت‌ها در مبارزه با ظلم آمریکایی، صهیونیستی و برخی از همپیمانان آنان شد؛ عامل حرکت و فطرت به نفع انقلاب اسلامی است، تجربه دفاع مقدس که حرکتی مبتنی بر فطرت بود برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان الگو شد؛ تجربه فعالیت شما بسیجی‌ها به عراق و سوریه رفت و فعالیت‌های مستشاری نظامی فرزندان شما بود که ۲۰ تیپ حشد الشعبی را در عراق ساماندهی کردند و به جان داعشیان انداختند و شما شاهد شکست بزرگ داعشیان در آنجا شدید.

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها می‌خواهند در توطئه‌ای جدید در شرق فرات دولت کُردی تشکیل بدهند، تصریح کرد: به خواست خدا شما شاهد شکست کلی آن‌ها در عراق و سوریه خواهید بود.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، انسجام ملی در حمایت از حکومت، رهبری، قوای سه گانه را اصلی‌ترین راهبرد در پیشرفت روزافزون انقلاب عنوان کرد و گفت: ملت مقاوم ایران اسلامی در مقابل توطئه‌های جدید دشمنان قدیمی و جدید ملت محکم ایستاده‌اند.

دشمن روی شبکه‌های مجازی سرمایه گذاری کرده است

وی ادامه داد: مسئولان، مدیران و سیاست‌مداران باید یک شناخت درست از روند‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جهانی و منطقه‌ای که بر مسائل انقلاب تأثیر دارند داشته باشند، باید بدانند دشمن روی اقتصاد، فرهنگ و شبکه‌های مجازی سرمایه گذاری کرده است بنابراین باید شناخت کامل و صحیح داشته باشند.

ایران وزنه برتر در منطقه غرب آسیاست

سرلشکر صفوی با بیان اینکه مسئولان باید از فرصت‌های منطقه‌ای و بین‌المللی استفاده داشته باشند، گفت: کشور ما هم اکنون یک وزنه برتر در منطقه غرب آسیا است، عمق نفوذ سیاسی و فرهنگی انقلاب اسلامی از خلیج فارس تا مدیترانه گسترده شده است، از این فرصت برای توسعه اقتصادی، سرمایه گذاری و فرهنگی استفاده درست شود.

وی با اشاره به حضور گسترده توریست‌ها در اصفهان، اظهار داشت: دولتمردان زیرساخت‌های لازم، هتل‌ها و امکانات لازم را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم کنند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: مسئولان دولت‌های قبلی و فعلی باید بگویند نسبت به سند چشم انداز ۲۰ ساله چه کرده‌اند، آیا مطابق این سند برنامه‌ها و کار‌ها را پیش برده‌اند یا خیر.

وی گفت: از برنامه ششم توسعه یک‌سال گذشته و تا ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت، مردم می‌خواهند وضعیتشان را بدانند چه می‌شود، برنامه‌ها پیرامون وضعیت آب، هوا، اشتغال و تولید باید برای مردم تبیین شود.

سرلشکر صفوی با اشاره به لزوم وجود گفتمان واحد در کشورمان در مباحث سیاسی، سیاست خارجی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی، تأکید کرد: ارکان قدرت نظام طبق قانون اساسی و باور‌های ما نسبت به ولایت فقیه، سیاست‌های کلان نظام و خارجی باید تابعیت داشته باشند، امیدواریم که همه ارکان نظام در گفتمانی واحد از رهبری خردمند، شجاع تبعیت داشته باشند؛ بنده به عنوان یک معلم و پاسدار انقلاب باید بگویم که باید خدا را شاکر باشیم که هم امام (ره) و حضرت امام خامنه‌ای رهبرانی کم نظیراند که ملت ایران اسلامی از نعمت آن‌ها برخوردار هستند، رهبرانی متقی، عالم، دوراندیش، پاک و دلسوز مردم.

وی گفت: به رهبران ۱۹۳ کشور جهان و ۵۳ کشور اسلامی بنگرید و ببینید رفتار آن‌ها چگونه است، ببینید رهبر شما نسبت به آن‌ها هم در اندیشه، تفکر، رفتار و اخلاق و رفع گرفتاری از مظلومان و مستضعفان و دفاع از بلاد اسلامی چه تفاوت‌هایی دارند، آیا بین همه رهبران جهان اینچنین رهبری پیدا می‌شود؟

ایران کشور اهل بیت است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا اظهار داشت: ایران کشور اهل بیت است، ایران پایتخت امیرالمومنین (ع) و بزرگ‌ترین حامی حضرت حجت (عج) است و قلب‌هایمان به عشق آن‌ها می‌تپد.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تصریح کرد: آمریکا و اسرائیل در برابر ملت ایران کوچکتر از این حرف‌ها هستند که بتوانند به شما آسیبی برسانند.

وی گفت: تا زمانی که به اسلام عمل کنیم و فقط شعار ندهیم، همچنین کارگزاران حکومت و دستگاه‌های مختلف به اسلام عمل کنند پیروز خواهیم بود. این وعده الهی است که می‌فرماید من و رسولانم پیروز بوده و تابعان آن‌ها نیز پیروز خواهند شد.