پهپاد‌های سپاه در منطقه سقوط هواپیما هستند

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به دستور فرمانده نیروی هوافضا سپاه برای فعال شدن ایستگاه پرواز پهبادی در منطقه خاطرنشان کرد: شرایط جوی جستجوی محل سقوط هواپیمای مسافر بری ATR را دشوار کرده است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، درباره آخرین وضعیت جستجو برای یافتن هواپیمای ATR سقوط کرده در ارتفاعات دنا، با تسلیت این سانحه غم انگیز به خانواده‌های جان باختگان اظهار کرد: از دیروز تکاوران نیروی زمینی سپاه و نیروی امدادی پاسدار و بسیجی در کنار نیرو‌های سایر سازمان‌ها و مراکز امدادی در استان کهگیلویه و بویر احمد، عملیات جستجو برای پیدا کردن محل سقوط هواپیما آغاز شده است.

وی افزود: عملیات جستجو با هماهنگی و مشارکت همه دستگاه‌ها ادامه دارد، اما تاکنون خبر موثقی از پیدا کردن محل دقیق سقوط هواپیما دریافت نشده است.

سردار شریف با اشاره به دستور فرمانده نیروی هوافضا سپاه برای فعال شدن ایستگاه پرواز پهبادی در منطقه خاطرنشان کرد: شرایط نامساعد جوی و صعب العبور بودن منطقه علاوه بر سخت کردن تلاش نیرو‌های میدانی و زمینی، جستجو برای کشف محل دقیق سقوط هواپیما و بقایای آن را برای بالگرد‌ها و پهباد‌ها دشوار کرده است.

سخنگوی سپاه ابراز امیدواری کرد بابهترشدن شرایط جوی به سرعت محل سقوط هواپیما و ابعاد سانحه مشخص شود.