احمدی نژاد هر روز تنهاتر از دیروز

صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم درباره انتشار اخیر نامه محمود احمدی نژاد خطاب به رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: من انتشار این نامه را بصورت سرگشاده در این مقطع تایید نمی‌کنم و اگر مسئله‌ای هست وی می‌تواند بنویسد و اگر رهبر معظم انقلاب تشخیص دادند جلساتی خواهند گذاشت و با همفکری و مشورت تصمیمی که به خیر و صلاح کشور است می‌گیرند.

وی افزود: احمدی نژاد البته با بیانیه‌ای که بعدا صادر کرد سعی نمود تا مقداری آثار آن نامه سرگشاده را تعدیل کند اما ای کاش آن را سرگشاده منتشر نمی‌کرد. 

وزیر جهاد کشاورزی دولت احمدی نژاد درباره ادعای مهندسی انتخابات که در نامه احمدی‌نژاد آمده، اظهار داشت‌: ممکن است در انتخابات‌های ما در دوره‌های مختلف هرکسی از زاویه نگاه خودش انتقاداتی داشته باشد اما اینکه بخواهیم بگوییم انتخابات مهندسی می‌شود این جمله درستی نیست و نباید سلامت انتخابات نظام را از بدو تاسیس تا کنون زیر سوال برده و چنین کلمه‌ای بکار ببریم.

خلیلیان خاطرنشان کرد: اگر این حرف صحیح باشد در هر انتخاباتی شخص شکست‌خورده همین لفظ را برای رقیب پیروز بکار می‌برد. بنابراین فکر می‌کنم مطالبی که در نامه منتشر شد اگر از زاویه نگاه خود احمدی‌نژاد هم درست باشد انتشارش صحیح نیست و می‌تواند شخصاً برای رهبری بفرستد و ایشان هم اگر لازم بود بررسی می‌کنند.

وی در پایان افزود: در مجموع انتشار سرگشاده و برخی مطالب نامه را نمی‌پسندم و انتظار نداشتم احمدی‌نژاد در این مقطع چنین کاری انجام دهد.