هشدار رئیس ستاد انتفاضه و قدس به آمریکا و صهیونیست‌ها

اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور مسئولین، مدیران و نمایندگان سازمانها و نهادهای مرتبط با امور فلسطین در سالن اجتماعات شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد. 

رمضان شریف رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در این نشست با تأکید بر اینکه مسئله فلسطین و آزادی قدس شریف همواره مورد تأکید امام راحل و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره پرچمدار حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با اسرائیل غاصب بوده و به برکت نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان "روز جهانی قدس"، مسئله فلسطین در طی این چهار دهه در کانون توجه جهان اسلام قرار داشته و علاقه مندان به این ملت تحت ستم هر ساله حمایت خود را از آنان و انزجار و خشم خود از متجاوزان سفاک صهیونیستی نشان می دهند. 

وی مهمترین هدف نامگذاری روز قدس را جلوگیری از به فراموشی سپردن مسئله فلسطین عنوان و با تأکید بر اینکه بحمدالله تا به امروز این مهم به خوبی محقق شده است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی طی سالیان متمادی با اعمال فشارها و تحریمهای مختلف علیه ملت ایران در تلاشند تا ما دست از آرمانها خود برداریم که به فضل الهی هرچه تحریمها گسترش می‌یابد عزم و اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران در پیگیری آرمانهای والای انقلاب اسلامی راسخ تر می شود. 

شریف از اعلام آمریکایی‌ها مبنی بر انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس در اردیبهشت ماه سال آینده به عنوان طرحی "شیطانی" و قطعه ای از پازل امریکایی – صهیونیستی یاد کرد و گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیستها باید بدانند که این اقدام واکنش بازدارنده و جدی افکار عمومی و آزاداندیشان نه تنها در جهان اسلام بلکه در سراسر دنیا را به همراه داشته و اشغالگران تبعات و هزینه‌های سنگینی را در این خصوص متحمل خواهند شد. 

رئیس ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ادامه نقش و رسالت رسانه ها در افشای این توطئه و آگاهی بخشی به افکار عمومی را خطیر برشمرد و اظهار داشت: بحمدالله امروز جهان اسلام از ظرفیت های ارزشمند و تعیین کننده ای در حوزه رسانه و فعالیت در فضای مجازی برخوردار است که گاها اقداماتی خلاقانه با کمترین هزینه اثرات اعجاب آوری را به همراه داشته و در صورت جهت دهی و همسوسازی این اقدامات با ظرفیت NGO های ضدجنگ و ضدصهیونیستی در اروپا و امریکا نتایج و دستاوردهای مهم و تعیین کننده ای را به همراه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه به طور قطع پیش بینی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر زوال و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی محقق خواهد شد، گفت: قدس قبله اول مسلمین و متعلق به جهان اسلام است و یقینا آینده از آن ملت مسلمان فلسطین خواهد بود. 

شریف در ادامه خاطرنشان کرد: امروز امریکا و رژیم صهیونیستی در ضعیف‌ترین شرایط ممکن قرار دارند و این واقعیت به راحتی قابل مشاهده است؛ اما آنان با در دست گرفتن افکار عمومی از طریق بنگاه های رسانه ای قدرتمند خود واقعیت را به گونه ای دیگر به نمایش گذاشته اند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس در پایان با بیان اینکه امروز پیروزی‌های جبهه مقاومت موجب هراس صهیونیستها شده و این دست و پا زدنها از سر استیصال است، بر ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیتهای سیاسی، رسانه ای و مردمی در داخل و خارج در برابر اقدام امریکا در انتقال سفارت خود به قدس و راه اندازی موج فراگیر محکوم کردن این حرکت اشغالگرانه تأکید کرد. 

در اولین نشست هماهنگی ستاد انتفاضه و قدس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی جمعی از مسئولین، صاحب نظران و نمایندگان سازمانهای فعال در حوزه فلسطین از جمله آیت الله اختری حضور داشتند و به بیان دیدگاهها و نظرات خود پرداختند.