تکذیبیه نوبخت تکذیب شد!

محمد جواد ابطحی نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبر  شام نوبخت به نمایندگان مجلس گفت: این خبر کاملا صحت دارد و چنین دعوتی صورت گرفته است.

وی افزود: اینجانب امروز دوشنبه با دفتر دولت مستقر در مجلس صحبت کردم که مسئولین با تائید این خبر گفتند حزب اعتدال و توسعه، اعضای فراکسیون اعتدال و توسعه مجلس را جهت تعامل بیشتر دعوت کرده بودند که مکان آن هم سازمان مدیریت و برنامه ریزی تعیین شد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه همه نمایندگان به این نشست دعوت نبودند و فقط اعضای فراکسیون مذکور دعوت بودند، افزود: بعد از انتشار خبر  آقای نوبخت دستور لغو این نشست را داد و ضمن ناراحتی از چنین برنامه ای گفت آقایان حزب اعتدال و توسعه نشست با نمایندگان را در خارج از سازمان مدیریت برگزار کنند.

ابطحی افزود: بر اساس اطلاعاتی که به ما رسیده این نشست در آستانه استیضاح سه وزیر و به صرف شام بوده که خوشبختانه فعلا برگزاری آن در سازمان مدیریت لغو شده است.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سخنگوی دولت، دبیر کل حزب اعتدال و توسعه است.

سید حسین نقوی حسینی نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی دیروز یکشنبه اعلام کرد که محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی برخی از نمایندگان از جمله امضا کنندگان استیضاح سه وزیر را به شام دعوت کرده است. این دعوت نامه به نام حزب اعتدال و توسعه انجام شده اما محل شام سازمان مدیریت و برنامه ریزی است.

ساعتی بعد از انتشار خبرمذکور، دفتر سخنگوی دولت به این خبر واکنش نشان داد و اعلام کرد: ادعای مطرح شده از سوی نقوی حسینی درباره دعوت از برخی نمایندگان مجلس از جمله استیضاح کنندگان سه وزیر دولت را از سوی دکتر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت کذب محض است و این ادعا را مصداق بداخلاقی سیاسی است.

استیضاح علی ربیعی و زیر تعاون و عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی فردا سه شنبه در صحن مجلس مطرح می شود. همچنین استیضاح محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در دستور کار روز چهارشنبه مجلس قرار دارد.