عملکرد مسئولان در قبال محقق شدن شعار سال 96 کافی نبود

سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان ؛ درباره میزان تحقق شعار سال ۹۶ یعنی اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال، اظهار کرد: مقام معظم رهبری چندین سال است که شعار و مباحث سال را با توجه به اهمیت مسائل اقتصادی و به ویژه اقتصاد مقاومتی که تنها راه نجات کشور از تهدید و تحریم است، انتخاب می‌کنند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در راستای مطالبه‌گری اقتصاد مقاومتی و به جهت کاهش شعارزدگی و جلوگیری از برگزاری صرف همایش‌ها و جلساتی با موضوع اقتصاد مقاومتی که خروجی قابل توجهی نداشت، سال ۹۵ را به نام اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نام‌گذاری و موکدا در سخنرانی‌ها و بیانات متعددشان این اقدامات را خواستار شدند.

نماینده مردم فلاورجان تصریح کرد: متأسفانه شعار سال ۹۵ آنطور که باید و شاید در عمل اتفاق نیفتاد و بر این اساس رهبر معظم انقلاب سال ۹۶ را هم به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال نام‌گذاری کردند.

موسوی‌لارگانی با تاکید بر اینکه همه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و قوای سه‌گانه باید در راستای تحقق شدن شعار سال گام برمی‌داشتند، گفت: راه حل تمام مسائل و مشکلات اقتصادی کشورمان در این شعار نهفته است اما عملکرد مسئولان در قبال محقق شدن شعار سال کافی نبود.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه مسئولان در شعار دادن و ظاهر قضیه حرف اول را می‌زنند، اما در عمل نتیجه قابل قبولی حاصل نشد، افزود: دولت فقط شعار داد که در سال ۹۶ حدود ۷۰۰ هزار نفر را مشغول به کار کرده است، اما اینکه در کجا ایجاد شده و در چه زمینه‌ای مشغول به کار شده‌اند مشخص نیست.

وی خاطرنشان کرد: اگر به اقتصاد مقاومتی که مقام معظم رهبری فرموده‌اند توجه می‌شد، اقتصاد ما اکنون جایگاه بسیار بالاتری نسبت به امروز داشت.