روحانی به جای کنایه‌زدن و ایجاد جوهای کاذب پاسخگوی مشکلات مردم باشد

مهدی غیرتمند مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ، با اشاره به اظهارات سخنگوی دولت درباره تلاش رئیس‌جمهور برای رفع حصر، گفت: آقای نوبخت از رفع حصر سخن گفته که اتفاقا ما هم موافق رفع حصر و محاکمه فتنه‌گران هستیم.

وی افزود: ای کاش رئیس‌جمهور این قدر که به مسائل حاشیه‌ای مثل رفع حصر و یا نظریه پردازی دینی می‌پردازد کمی به آشی که برای کشور پخته و اشفته بازاری که در ارز و مسکن به وجود اورده توجه کند. بحران جاسوس‌های دولتی و جریان نفوذ هم به کنار.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: آقای روحانی به جای کنایه زدن به سپاه و ایجاد جوهای کاذب درباره مسایلی همچون پیام رسان‌ها و رفع حصر و بیان تفسیر شخصی خود از دین باید پاسخگوی مشکلات ایجاده شده و برجامی که صنعت هسته‌ای کشور را پای آن فلج کرد، باشد. وی باید پاسخگوی دانشمندان سازمان فضایی باشد که ان را منحل کرد.

غیرتمند تصریح کرد: آقای روحانی باید پاسخگوی دانشمندان موشکی باشد که به علت تفکر خطرناکش مبنی بر لازم نبودن توسعه موشکی به دلیل ناخوشایندی برای کدخدا باعث شد با تخصص علمی بالا اکنون در پایین ترین شغل‌ها از نظر علمی مشغول به کار باشند، بلایی که قبلا بر سر دانشمندان هسته‌ای آمده بود.

وی ادامه داد: گویا بزرگترین مانع اشتغال جوانان و پیشرفت صنعت استراتژیک کشور شخص رئیس جمهور است. کشور هم جوانان متخصص دارد و هم ظرفیت بالا اما احتمالا چیزی که ندارد مسئولانی است که به جای دهان بینی کدخدا حامی منافع ملی و جوانان ایران باشند و باعث مهاجرت مغزها نشوند. 

مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر گفت: آقای روحانی باید بداند در گذشته در این نظام به خاطر خیانت‌های یک نفر یکبار اختیارات ریاست جمهوری کاهش پیدا کرد. به وی توصیه می‌کنیم موجب کاهش دوباره اختیارات رئیس جمهور نشود.

وی افزود: امیدواریم روحانی قول‌های انتخاباتی خود را که در مناظرات و در محضر اکثریت ملت ایران داد فراموش نکرده باشد. ما منتظر برداشته شدن باقی تحریم‌ها مثل تحریم‌های هسته‌ای هستیم! 

غیرتمند افزود: مسلما از شخصی که خود و اطرافیانش در خانه‌های چندین میلیاردی زندگی می‌کنند نمی‌توان انتظار داشت احتیاج به تولید ملی و اشتغال جوان ایرانی را درک کند، ایشان همین که لطف کند و صنایع گذشته را منحل و تعطیل نکند کافیست. فعلا صنعت پر سود برای وی صنعت رفع حصر و تفسیر دین و کنایه به دیگر دستگاه‌های کشور است.

مسئول سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه امیرکبیر تصریح کرد: مسلما ما در کشور ظرفیت‌های فوق العاده‌ای داریم که بهره مندی از آنها نیازمند دولتی است که عزت و استقلال ملی داشته باشد و برای جوان متخصص حوزه ی موشکی و صنعت هسته ای و فضایی شرایط پیشرفت را مهیا کند.

وی اظهار داشت: کسانی که بعد از برجام همچنان دم از مذاکره بزنند یا خائنند و یا دنیای سیاست را نمی‌فهمند و بهتر است به شغلی که نیازمند ضریب هوشی پایین تریست مشغول شوند تا به دیگران آسیب نزنند. مردم به هیچ عنوان اجازه معامله بر سر امنیت خود و به قول آقایان برجام موشکی را نمی‌دهند و به هر قیمتی جلوی آن خواهند ایستاد.