پیش بردن لنگان‌لنگان برجام کشور را به باد می‌دهد

ضیاءالله اعزازی نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی ، با تأکید بر لزوم عدم اعتماد به طرف غربی در برجام اظهارداشت: موارد متعدد نشان داده که کشورهای غربی قابل اعتماد نیستند و اعتماد به آنها به معنای از دست دادن داشته‌ها است. 

وی افزود: ما از ابتدا به طرف غربی در برجام اعتماد نداشتیم اما متاسفانه یک عده‌ای بودند که امیدوار شده بودند و سرنوشت برجام که به اینجا رسید این عده از افراد هم که به غرب امیدوار بودند متوجه شدند که نباید به غرب دل بست. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: اگر دولت معقولانه و منطقی رفتار کند نباید به کشورهای اروپایی در برجام دل خوش کند و در چارچوب قانون جواب آنها را بدهد و قانون اقدام متناسب و متقابل دولت در اجرای برجام را اجرایی کند. 

اعزازی خاطرنشان کرد: دست روی دست گذاشتن و لنگان لنگان کار را در برجام پیش بردن و اعتماد به کشورهای اروپایی مملکت را به باد می‌دهد و منافع ملت هم از این طریق تامین نمی‌شود. 

وی افزود: دولت برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور باید با تکیه بر توان داخلی یک بسته اقتصادی جامع را ارائه و آن را اجرایی کند و نگاهش به داخل باشد. 

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت باید موضوع اقتصاد مقاومتی را جدی بگیرد و  این کار با جلسه و همایش و صرف هزینه در این راه محقق نمی‌شود؛ بلکه نیازمند کار اجرایی است.