نباید از سر و صدای دشمنان اسلام ترسید

آیت‌الله سیدمحمود هاشمی‌شاهرودی با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از نماد‌های اصلی این روز است و دنیا از حضور گسترده مردم ایران و دیگر مسلمانان متحیر خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعد از ۴۰ سال از انقلاب نماد‌های انقلاب اسلامی مثل راهپیمایی روز قدس هنوز مانند روز اول زنده است، افزود: : حمایت ما از فلسطین حمایت از قبله اول مسلمین و دومین مسجد مقدس مسلمین است.

وی با بیان اینکه مردم ما معتقد به اسلام هستند و در ایامی که ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن است این روز را گرامی می‌دارند، اظهار داشت: مردم به جهت تجلیل از اسلام و اسلام خواهی خودشان باید این روز و نماد ان را که امام راحل احیا کرده است، ادامه دهند و در این مسیر هیچ گونه سستی به خود راه ندهند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه نباید از سر و صدای دشمنان اسلام ترسید، گفت: هرچه آن‌ها سر و صدا می‌کنند بیشتر تنزل می‌کنند و جمهوری اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی اعتلاء و قدرت بیشتری پیدا می‌کند.

آیت الله هاشمی شاهرودی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی در قدرت فکری و ایده و اعتقادات آن است، افزود: قدرت جمهوری اسلامی ایران نه تنها در دل و جان مردم ایران رسوخ پیدا کرده بلکه در بین قلوب ملت‌های بیدار جهان نیز جای خود را یافته است.

وی افزود: برخی از شعار‌های اسلامی شعار‌های انسانی است و امام نیز روی آن‌ها انگشت گذاشته است و رهبری همه این نکات را متوجه می‌شوند و از آن برای تبلیغ اسلام، تبلیغ دین و آرمان‌های اسلام، امام و انقلاب استفاده می‌کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با دعوت از مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس افزود: همه باید دین خودمان را ادا کنیم، زیرا مردم خون و زندگی و همه وجودشان را در راه خدا دادند و در این شرایط، ناجوانمردانه است که ما از یک راهپیمایی دریغ ورزیم.

وی با ابراز امیدواری بر اینکه همگی مردم در راهپیمایی شرکت می‌کنند و حضور چشمگیر خودشان را طبق دستور رهبری به جهان نشان می‌دهند، گفت: مردم بار دیگر با حضورشان تو دهنی خوبی به ترامپ و رفقای ترامپ از جمله اسرائیل و نتانیاهو و امثال این‌ها می‌زنند.

آیت الله هاشمی شاهروی همچنین اضافه کرد: امروز یکی از افتخارات و امتیازات نظام جمهوری اسلامی در منطقه بر بقیه نظام‌ها همین حمایت از مقاومت است و مردم و وجدان‌های بیدار این را به خوبی فهمیده اند.