لاریجانی: دیداری با رهبر انقلاب درباره FATF نداشته‌ام

علی لاریجانی رئیس مجلس در حاشیه بازدید از نمایشگاه عکس و کارتون حمایت از کالای ایرانی و در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آقای وکیلی اعلام کردند شما دیداری درباره FATF با رهبر معظم انقلاب داشته‌اید؟ گفت: دیداری نداشتم. 

وی در بخش دیگیری از سخنان خود با اشاره جلسه غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه درباره وضعیت قیمت‌ها و نگرانی‌هایی که در کشور به وجود آورده صحبت شد؛ در این خصوص لازم بود بحث جدی میان مجلس و دولت صورت بگیرد.

لاریجانی با بیان اینکه معاون اول رئیس جمهور و وزرای مربوطه امروز در جلسه حضور یافتند و بحث مفصلی درباره شرایط کشور و علت ساز و کار‌های جدید برای مسائل اقتصادی مطرح شد، افزود: نمایندگان و روسای کمیسیون‌های مجلس هم دیدگاه‌های خود را در این نشست مطرح کردند.

رئیس مجلس با بیان اینکه باید اصلاحاتی از نظر نوع پرداختن به مسائل اقتصادی ایجاد شود تصریح کرد: این جلسات ادامه خواهد داشت و باید قبول کرد که با توجه به شیطنت‌هایی که آمریکایی‌ها دارند و برخی اشکالات درونی اقتصاد کشور، باید بر روی این مسائل کار جدی کرد و نقدینگی را به سمت نقاط ثروت‌زا و تولیدمحور سوق داد.

لاریجانی تاکید کرد: در وضعیت فعلی به یک همگرایی میان قوای سه گانه لازم است، خوشبختانه رهبر انقلاب هم یک ساز و کار عملیاتی طراحی کرده اند که قوای مختلف کشور با هم تصمیم گیری کنند و ضوابطی هم برای این موضوع گذاشته اند، امیدواریم با این جلسه، این فکر عمیق‌تر شود و شرایط کشور بهبود یابد.

رئیس مجلس همچنین با قدردانی از برگزاری کنندگان نمایشگاه عکس و کارتن حمایت از کالای ایرانی در مجلس، خاطر نشان کرد: امیدواریم رسانه‌ها این فعالیت‌ها را به خوبی پوشش دهند.