مشکلات اقتصادی مایه شرمندگی است/ انتقاد از طرح مذاکره با آمریکا

آیت الله العظمی حسین نوری همدانی در دیدار جمعی از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم، گفت: تمام همت مسئولان رفع مشکل مردم باشد، مشکلات اقتصادی مردم مایه شرمندگی می‌شود و عده‌ای هم بجای اینکه مرهم باشند، نمک به زخم می‌زنند، مردم وقتی می‌بینند که یک مسئول می‌آید مشکلات انها را کتمان می‌کند، به ناراحتی آنها افزوده می‌شود.

وی اظهار داشت: درست است دشمن جنگ اقتصادی را آغاز کرده و بی رحمانه هم مشغول است، اما باید توجه داشت مدیریت مسئولین کشور ما هم ضعیف است؛ هیچ اشراف و نظارتی بر خدمات و کالا وجود ندارد؛ مسئولان نباید از تذکر و انتقاد دلسوزانه برآشفته شوند؛ روزانه افراد زیادی برای ما نامه می‌نویسند یا به دفتر مراجعه می‌کنند و بسیار ناراحت و نگران از معیشت و اقتصاد هستند و از علما و مراجع و حوزه می‌خواهند حداقل وضع موجود را تذکر دهند.

استاد سطوح عالی حوزه در ادامه افزود: چند سال کشور معطل برجام شد که نتیجه آن باعث زبان درازی دشمن شد و الآن هم عده‌ای بحث مذاکره مجدد با آمریکا را مطرح می‌کنند که این تفکر بی‌تردید خیانت است.

آیت الله نوری همدانی خاطرنشان ساخت: نباید مسائل حاشیه‌ای مطرح شود، همگان باید با وحدت و همدلی به فکر مقابله با دشمن باشند؛ این انقلاب و نظام خون بهای هزاران شهید است؛ لذا باید به هر قیمت که شده از آن حفاظت نمود و از ارکان آن یعنی اسلام و ولایت فقیه و مردم محافظت کرد.

وی در پایان گفت: باید از میدان دادن به دشمن جلوگیری کنیم و مسئولان با پیروی از رهبری و آرمان و سفارشات امام(ره) مشکلات را حل کنند.