سلیمی: رئیس جمهور که به توچال می‌رود برای پاسخگویی به مجلس هم بیاید

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز سه‌شنبه (5 تیر 97) در صحن علنی پارلمان طی تذکر شفاهی به موضوع عدم توفیق در سؤال از رئیس جمهور درباره مسائل اقتصادی اشاره کرد و اظهار داشت: اگر رئیس جمهور به مجلس بیاید و درباره شرایط کنونی به نمایندگان پاسخگو باشد در جامعه آرامش حاکم می‌شود.

وی افزود: اگر رئیس جمهور به مجلس بیاید ما در جریان عملکرد او قرار خواهیم گرفت و شاید سپاسگزار او هم خواهیم شد. 

نماینده مردم محلات در مجلس بر همین اساس اضافه کرد: هر بار سؤال از رئیس جمهور در برهه‌ای توسط جمعی از نمایندگان مطرح می‌شود اما متأسفانه موفق نمی‌شویم.

سلیمی ادامه داد: آقای رئیس جمهور که به توچال می‌رود یک جلسه هم به مجلس بیاید.

وی در خاتمه با انتقاد از اینکه متأسفانه مسئولان کشور کمتر از تولیدات داخلی استفاده می‌کنند، عنوان کرد: متأسفانه مسئولان از برندهای خارجی استفاده می‌کنند. بهتر است که لباس ایرانی بپوشند. 

بر اساس این خبر، علی مطهری نایب رئیس مجلس که ریاست بخشی از جلسه علنی امروز مجلس را بر عهده داشت در پاسخ به تذکر سلیمی اظهار داشت: سؤال از رئیس جمهور را بر اساس قانون می‌توان در مجلس مطرح کرد.

وی افزود: خود نمایندگان امضای خود را برای درخواست سؤال از رئیس جمهور پس می‌گیرند ولی ما باید چه کار کنیم.

مطهری ادامه داد: در واقع شما به خود مجلس انتقاد می‌کنید اگر نمایندگان مستحکم باشند سؤال از رئیس جمهور هم انجام می‌شود. کما اینکه در مجلس هشتم هم از رئیس جمهور سؤال کردیم.

وی در خاتمه یادآور شد: این حرف‌ها و مسأله سؤال از رئیس جمهور هیچ ربطی به کوهنوردی او ندارد.