کالاهای اساسی کشور تا سال ۹۸ تامین شده است

شهباز حسن‌‌پور بیگلری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه رئیس‌جمهور و وزرای اقتصادی باید هر چه سریعتر به وضعیت اقتصادی کشور سر و سامان دهند،گفت: دولت باید با تمام توان  برای برون رفت از فضای اقتصادی  که کشور حاکم شده به میدان بیاید.

وی با بیان اینکه برای تغییر در فضای اقتصادی کشور تغییر در تیم اقتصادی دولت یکی از کارهای ضروری است، ادامه داد: باید از همه ظرفیت‌ها برای بهبود شرایط کشور استفاده شود. البته مجلس نیز آمادگی کمک‌های لازم  به دولت برای حل مشکلات اقتصادی را دارد.

نماینده مردم سیرجان در مجلس با بیان اینکه نمایندگان تاکنون چندین جلسه با مسئولان دولتی برای برون‌رفت از فضای اقتصادی کشور برگزار کردند، اظهار داشت: در این نشست‌ها دولت برنامه‌های خود برای کنترل بازار ارز، تأمین کالاهای اساسی و تأمین مواد اولیه برای کارخانه‌ها را ارائه کرده و تا حدود نگرانی‌ها در این امور را برطرف کرده است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با تاکید بر اینکه جای نگرانی نسبت به موضوعات اقتصادی وجود ندارد، گفت: در جلسه‌ای که اخیراً با آقای شریعتمداری داشتیم وی  اعلام کرد که کالاهای اساسی کشور نه تنها برای امسال بلکه برای سال 98 نیز تامین و انبارها مملو از کالاهای مورد نیاز است.