سعیدی: مشکلاتی که امروز گریبانگیر کشور شده حاصل بی‌تدبیری و کم کاری مدیران است

محمداسماعیل‌ سعیدی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مشکلات موجود اقتصادی کشور، گفت: در شرایط فعلی اقتصادی ایجاد ترمیم در کابینه و تغییر در وزرای اقتصادی دولت یک ضرورت است.

وی افزود:‌مشکلاتی که امروز در حوزه اقتصادی گریبانگیر کشور شده حاصل بی‌تدبیری و کم کاری مدیران است و اینگونه نیست که همه این مشکلات به خاطر تحریم‌های آمریکا و غرب باشد چرا که مشکلاتی در کشور ایجاد کردیم و امروز در میان این مشکلات گرفتار شده‌ایم.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: باید افرادی در شرایط فعلی در کابینه دولت به کار گرفته شوند که هم جوانتر باشند و هم برای شرایط فعلی برنامه داشته باشند.

سعیدی خاطرنشان کرد: شرایط امروز کشور مدیرانی را می‌خواهد که دارای روحیه جهادی باشند و بتوانند با درک شرایط برای حل مشکلات تصمیم بگیرند و این تصمیمات را اجرایی کنند و در این شرایط از حداقل امکانات حداکثر بهره‌برداری را داشته باشند.

وی در پایان گفت: شرایط معیشتی مردم امروز وضعیت مناسبی ندارد، تولید به شدت ضربه خورده و از سوی دیگر شاهد افزایش قیمت کالاها در بازار هستیم و به طور کل شرایط مردم، شرایط مطلوبی نیست.