اروپا به زودی از برجام خارج خواهد شد

 عبدالحمید خدری صبح شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: آمریکا از ابتدا خارج از برجام بوده است چرا که تنها در نوشته با برجام توافق کرده و در عمل از ابتدا با بدعهدی‌ها ثابت کرده بود که بر برجام پایدار نخواهد بود.

وی به بدعهدی‌های مکرر آمریکا و هم‌پیمانانش در زمینه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: ما از ابتدا در مورد مذاکره با این کشورها خوشبین نبودیم ولی در مذاکرات حضور یافتیم و حقانیت خود را نشان دادیم و اثبات کردیم.

خدری در مورد سفر رئیس جمهور به کشورهای اروپایی هم بیان کرد: توافق برجام تنها بین ایران و آمریکا نبوده است و طرف‌های اروپایی نیز بوده‌اند و این نشست‌ها نیاز بود که برگزار شود.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه به زودی اروپا هم از برجام خارج خواهد شد، تصریح کرد: این کشورها روابط مالی خوبی با آمریکا دارند و آن را رها نمی‌کند.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی رهبری درست بوده است و همه جهان فهمیدند که حق با ایران است، ادامه داد: الان زمان تسویه حساب داخلی نیست و باید با اتحاد و همدلی از چالش اقتصادی پیش رو عبور کنیم.

خدری گفت: ایران همیشه در برابر مشکلات مختلفی که دشمن ایجاد کرده، ایستاده است و در این برهه نیز از مشکلات عبور خواهد کرد و ملت ایران بارها این موضوع را ثابت کرده‌اند.

نماینده مردم شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دفاع مقدس ما هشت سال نبوده است بلکه ۴۰ سال بوده و به شکل‌ها و با شدت‌های مختلفی ادامه داشته است.