استیضاح وزیر اقتصاد کلید خورد

 جبار کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به ضرورت وحدت و انسجام مسئولان در شرایط کنونی کشور اظهار داشت: در دنیا مرسوم است زمانی که کشوری مورد تهاجم قرار می گیرد حال این تهاجم نظامی باشد، اقتصادی یا فرهنگی، تمامی دلسوزان آن کشور اختلافات را کنار می گذارند و با یک وحدت و انسجام برای حل مشکل اقدام می کنند.

وی با بیان اینکه برای همه روشن است که امروز در یک جنگ اقتصادی با دشمن به سرکردگی امریکا هستیم افزود: مردم انتظار دارند که رئیس جمهور فرماندهی جنگ را قبول کند نه اینکه مسئولیت اجرای اقتصاد مقاومتی را به معاون اول خود واگذار کند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با تاکید براینکه روحانی باید از هر گونه اختلاف نظر و رفتارهایی که موجب تفرقه می شود جلوگیری کند تصریح کرد: در جنگ مجازات های سنگینی برای کسانی که برای حل مشکلات کشور همراهی نمی کنند، وجود دارد!

کوچکی نژاد در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور باید افرادی که هیچ گونه تلاشی برای حل مشکلات کنونی کشور ندارد را عزل کند، یادآور شد: متاسفانه امروز با یک آشفتگی در تیم اقتصادی دولت مواجه هستیم که همین مسئله موجب شده مجلس به آن ورود کند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر استیضاح وزیر اقتصاد را کلید زدیم و پس از تعطیلات خانه ملت آن را در صحن علنی پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم رشت افزود: اگر رئیس جمهور می خواهد دولت موفقی داشته باشد باید هر چه سریعتر تیم اقتصادی خود را تغییر دهد و از افرادی استفاده کند که یک تیم هماهنگ، یک دست و منسجم را به وجود آورند و گرنه مجلس از اشتباه دولت نمی گذرد.

وی در پایان با تاکید براینکه روحانی از مردم رای گرفته تا به قانون اساسی و نظام وفادار باشد و تمام هم و غم خود را برای حل مشکلات کشور بگذارد، خاطرنشان کرد: رئیس جمهور موظف است در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی مواجه هستند به جای توچال رفتن زمان بیشتری را برای حل مشکلات کشور صرف کند.