آقازاده‌ها به ویژه‌ خواری و اختلاس‌های خود ادامه می‌دهند

ابو‌القاسم رئوفیان‌ دبیر کل حزب ایران زمین با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی‌بر محوریت تیم اقتصادی و هماهنگی دستگاه‌ها، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در فرمایشاتی‌ که به مناسبت‌های مختلف در امر اقتصاد با دولت داشتند،همواره بر حل مشکلات معیشتی مردم تأکیداتی‌ کرده اند.

دبیر کل حزب ایران زمین ادامه داد:مسئله اقتصاد از مهمترین و الویت‌دار ترین مسائل کشوراست، که هر چه سریعتر با حسن تدبیر ، تیم اقتصادی هماهنگ ، متخصص، وزرای‌ لایق و شایسته در کابینه و دیگر سطوح مدیریتی کشور بایدحل شود.

وی تصریح کرد: اگر بحران امروز کشور  به سونامی‌ تبدیل شود، هیچ فردی توان مقابله با آن را ندارد ، امروز بیش از هر زمان دیگری دولت باید خطر را احساس کند لذا مردم از وضع موجود راضی نبوده و فشارهای سنگین بر دوش طبقه مستضعف‌ وارد می‌شود در صورتیکه آقازاده‌ها به ویژه‌ خواری  و  اختلاس‌های خود ادامه می‌دهند.

رئوفیان‌ با بیان اینکه ویژه خواری‌ها در هر 3 قوه وجود دارد، گفت: متأسفانه این ویژه خواری‌ها وهن نظام جمهوری اسلامی است و مقام معظم رهبری نگرانی شدیدی داشتند و فرمایشات ایشان به نحوی بود که  تمام مسئولان قوا و به ویژه مدیرانی که در امر اقتصاد فعال هستند را دربرمی گرفت.

دبیر کل حزب ایران زمین با بیان اینکه برخی قلم به دست مطالبی را در دیدار با مقام معظم رهبری یادداشت می‌کنند، گفت: احساس می شود این افراد خیلی مصمم و مسر‌ هستند که پس از جلسه فرصت مطالعه فرمایشات رهایی بخش رهبری را هم ندارند و به محض خروج از جلسه نسخه شفا بخش رهبر انقلاب را تجویز و جامعه عمل می پوشانند، اما واقعیت اینگونه نیست.

وی ادامه داد: مقام معظم با تاکیید به برخورد با فساد فرمودند؛ با دستمال آلوده  شیشه تمیز نمی‌شود در این شرایط مسئولانی‌ که صحبت‌های رهبری را ‌شنیده و آن را تکرار می‌کنند حتما این فرمایشات را متوجه خود بدانند لذا انان باید نسخه‌های شفا بخش رهبری را جامه عمل بپوشانند نه اینکه حرف‌ها را برای ملت دوباره تکرار کنند.

وی در ادامه افزود: آنها باید به صحبت‌های رهبری توجه و آن را جدی بگیرند تا قادر به غلبه بر بحرانی که امروز یکی از شدیدترین مصائب تحمیل شده به ملت است باشند،لذا مصیبتی بالاتر از این نیست که بعد از 40 سال این وضع اقتصادی مردم باشد و این همه فشار به جامعه تحمیل شود.

دبیر کل حزب ایران زمین در پایان خاطرنشان کرد:معتقدم همه قوا باید اظهارات رهبری را خطاب به خود ببینند و مشکل را گردن یکدیگر نیندازند، همه باید تلاش کنند تا مشکلات رفع شود.