اخبار ویژه روزنامه ها/ از دستور ویژه دولت تا تصور اشتباه دولت در برجام

اخبار ویژه امروز به شرح زیر است:

انتقاد امام جمعه قزوین از نمایشگاه بانوان

خبر دیگر اینکه امام جمعه قزوین از نمایشگاه تخصصی بانوان انتقاد کرده است. حجت‌الاسلام والمسلمین علی قابل در خطبه‌های نماز جمعه قزوین گفته: اخیراً نمایشگاه «ورود آقایان ممنوع» در ظاهر با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی‌های بانوان قزوینی اجرا شد اما پشت صحنه آن چیز دیگری بود و تمام ارزش‌های اسلامی زیر پا گذاشته شد.

خبر ناخوش مسئولان برای واردکنندگان اقلام غیرضروری

یک مقام مسئول اقتصادی با ارسال گزارشی برای مسئولان کابینه، با یادآوری این که هم اکنون نیم در هزار ارزش کالاهای وارداتی از واردکنندگان دریافت می شود، از هیئت دولت خواسته است کارمزد ثبت سفارش ها را افزایش دهد .

دستور ویژه دولت برای گسترش بازار کالاهای ایرانی

با توجه به تاکیدات مسئولان ارشد دولتی، مقرر شده به منظور تسهیل ماموریت های بازاریابی و گسترش بازارهای بین المللی کالا و خدمات صادراتی کشور، توسعه همکاری های دو جانبه و منطقه ‌ای، مطالعه و بررسی جامعه هدف جهانی، ارائه خدمات مشاوره ‌ای به صادرکنندگان و فعالان اقتصادی و نیز رفع موانع و مشکلات موجود برای انجام بهینه ماموریت ها، لایحه پیشنهادی تعدادی از اعضای کابینه در خصوص اقداماتی چون اصلاح ساختار سازمان توسعه تجارت در دستور کار هیئت دولت قرار بگیرد.

سریع‌القلم: دولت، آمریکا را نمی‌شناخت وگرنه وعده‌های برجامی نمی‌داد

مشاور سابق روحانی گفت تصور دولت در برجام از ابتدا اشتباه بود و اتکا به اروپا برای حفظ برجام نیز اشتباه است.

روحانی: ۳ گل زدیم؛ ترکان: روی پل هستیم

مشاور ارشد رئیس‌جمهور درباره مذاکره با آمریکایی‌های ضد ترامپ، با اشاره به اصطلاحات مطرح در ورزش کشتی گفت: الان ما روی پل هستیم باید مقاومت کنیم.